فیلمنامه «شب مهتاب» تصویب شد/ سریالی درباره جوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
احمد کاوری در گفتگو با صبا:

فیلمنامه «شب مهتاب» تصویب شد/ سریالی درباره جوانان

احمد کاوری کارگردان سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه تلویزیون سخن گفت.

احمد کاوری کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت خود در تلویزیون عنوان کرد: کار ما ساختن آثار نمایشی در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی است که در هر سه بخش یک صحبت‌هایی شده است اما هنوز چیزی قطعی نیست.

وی ادامه داد: ترجیح می‌دهم کاری را شروع کنم که حداقل از نظر مالی تامین و بتوانیم در فضای سالمی از نظر تولید کار را دنبال کنیم و همچنین قصه کار نیز اثرگذار باشد. در حال حاضر فیلمنامه ای که در تلویزیون تصویب شده باشد، دارم اما هنوز به مرحله ساخت نرسیده است.

کارگردان تلویزیون تاکید کرد: نام این فیلمنامه «شب مهتاب» است که حدود پنج ماه پیش کار نگارش آن به پایان رسید و تصویب نیز شد. این فیلمنامه توسط من، فرهاد امینی و ویدا دانشمند نوشته شده است و علاقه‌مندم پس از سریال «وارش» روی این قصه کار کنم.

کاوری در پایان گفت: فضای قصه مربوط به جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله است که درگیر ماجرا و اتفاقی می‌شوند. «شب مهتاب» در یک مجتمع مسکونی می‌گذرد و نگاهی به شیوه زندگی سنتی و آسیب‌ها و نقاط قوت یک زندگی مدرن دارد. این قصه با رویکرد به قشر جوان، خانواده ها را نیز مدنظر قرار می‌دهد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است