محدودیت سنی باعث ریزش مخاطب «سه کام حبس» می‌شود/ به قوانین احترام می‌گذارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۹
ساسان سالور در گفتگو با صبا:

محدودیت سنی باعث ریزش مخاطب «سه کام حبس» می‌شود/ به قوانین احترام می‌گذارم

تهیه کننده «سه کام حبس» محدودیت سنی اعمال شده برای نمایش این فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر را باعث ریزش مخاطب دانست.

ساسان سالور تهیه کننده فیلم سینمایی «سه کام حبس» که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد و تماشای فیلم با محدودیت سنی بالای ۱۲ سال اعلام شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: بله این شرایط محدودیت سنی اعلام شده است که قطعا باعث کم شدن مخاطبان فیلم ما می‌شود.

وی ادامه داد: بعضی از خانواده ها با بچه های خود برای تهیه بلیت اقدام می کنند که با این شرایط آنها را به عنوان مخاطب از دست خواهیم داد و در آرای مردمی جشنواره که منجر به انتخاب سیمرغ مردمی می شود هم تاثیر خودش را خواهد گذاشت.

سالور تاکید کرد که متاسفانه دفتر جشنواره تا الان تمهیدی برای این اتفاق نیندیشیده است.

تهیه کننده «سه کام حبس» با اشاره به این نکته که رده بندی سنی فیلم ها به این شکل درست نیست، بیان کرد: این محدودیت ها را چه کسی یا چه شورایی بررسی می کند؟ به نظر من رده بندی و محدودیت سنی فیلم ها به این شکل درست نیست و انگار سلیقه ای است. البته وقتی ما در جشنواره ای شرکت می کنیم باید به قوانین آن احترام بگذاریم و قواعد بازی را بپذیریم.

سالور در پایان توضیح داد: «سه کام حبس» فیلمی اجتماعی است و بالاخره فیلم اجتماعی تلخی خودش را دارد زیرا باید با مخاطب خودش راستگو باشد اما در نهایت برای من به عنوان تهیه کننده قطعا این محدودیت اتفاق بدی است چون مخاطبان فیلم ریزش می کنند.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است