نگاهی به «سایه نویسی و اخلاق اصالت» در یک نشست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶

نگاهی به «سایه نویسی و اخلاق اصالت» در یک نشست

نشست نقد و بررسی کتاب «سایه نویسی و اخلاق اصالت» سه‌شنبه ۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی،‌ نشست نقد و بررسی کتاب «سایه نویسی و اخلاق اصالت» برگزار می‌شود.

این نشست روز سه‌شنبه ۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۷۲، طبقه دوم برگزار می‌شود.

در این نشست محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا دهقان استاد ارتباطات و اخلاق رسانه دانشگاه تهران و احسان شاه قاسمی مترجم کتاب و استاد دانشگاه تهران حضور خواهند داشت.

کتاب «سایه‌نویسی و اخلاق اصالت» تالیف جان سی .نپ و آزالیا ام هولبرت با ترجمه احسان شاه قاسمی در ۲۹۶ صفحه و تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۳۹ هزار تومان به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

در معرفی «سایه‌نویسی و اخلاق اصالت» عنوان شده است: سایه‌نویسی زمانی اتفاق می‌افتد که یک پدیدآورنده خلاق در ازای پول یا هر ارزش دیگری برای یک مشتری یک «متن» می‌آفریند.

سایه‌نویسان طیفی از متن‌ها از کتاب و مقاله نوشته تا سخنرانی و فیلم و غیره را تهیه می‌کنند تا خریدار خدمت آن را به عنوان محصول فکری خود به همگان عرضه کند. این کتاب یک چارچوب اخلاقی را عرضه می‌کند که مشروعیت کردار سایه‌نویسی را ارزیابی می‌کند و پیوند میان اصالت شخصی و به‌کارگیری سایه‌نویسان در زمینه‌های سیاسی، قانونی، آموزشی و علمی را واکاوی می‌کند.

این کتاب تاریخ سایه‌نویسی به عنوان یک کردار حرفه‌ای را بررسی می‌کند و مدلی برای تحلیل اخلاقی آن ارایه می‌دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است