میترا کوته در ایران مستر کلاس پیانو برگزار می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
در بنیاد رودکی؛

میترا کوته در ایران مستر کلاس پیانو برگزار می‌کند

میترا کوته نوازنده پیانوی ایرانی-اتریشی برای دومین بار مستر کلاس پیانو برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، میترا کوته نوازنده برجسته پیانوی ایرانی-اتریشی که قرار است برای دومین بار در۷ بهمن ماه در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی مستر کلاس پیانو برگزار می‌کند.

میترا کوته متولد وین (اتریش) است. وی از سال ۲۰۱۲ در «Universität für Musik und Darstellende Kunst Wien» تحصیل کرد.

کوته در سال  ۲۰۱۵/۲۰۱۶ اولین آغاز به کار انفرادی خود را در Wiener Musikverein و در فستیوال Raiding Liszt  انجام داد. او علاوه بر کنسرت‌های سولو و کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور، برای انجمن بین‌المللی شپنین، انجمن بتهوون وین و چیپفرافتفونگ نیز نواخته است و همچنین سابقه حضور در کنسرت ملی دوبلین و کنسرواتوار  Wiener را دارد. همچنین در شهرهای مختلف اروپا و آسیا نوازندگی کرده است.

کوته سال گذشته به عنوان سولیست با ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت همکاری داشت و در تالار رودکی رسیتال پیانو اجرا کرد.

وی همچنین در سال جاری به عنوان سولیست پیانو در اجرای سوم و ششم بهمن ماه ارکستر سمفونیک تهران حضور دارد و چهارم بهمن ماه در تالار رودکی به صورت انفرادی آثاری از مشاهیر جهان را روی صحنه می‌برد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسترکلاس می‌توانند به اینستاگرام مرکز آموزش هنری مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۶۶۷۴۳۳۵۸ و ۶۶۷۴۳۳۵۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است