کم‌اشتهایی ملکه رنجبر را راهی بیمارستان کرد/ مادرم از هیچکس گله ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹
فریبرز ایروانی در گفتگو با صبا:

کم‌اشتهایی ملکه رنجبر را راهی بیمارستان کرد/ مادرم از هیچکس گله ندارد

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت مادر خود سخن گفت.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت جسمانی مادر خود توضیح داد: حدود ۵ روز پیش برای جلوگیری از بروز مشکلات کلیوی ناشی از کم اشتهایی و مصرف کم مایعات تصمیم گرفتیم مادرم تحت نظر پزشکان قرار بگیرند و ایشان را در بیمارستان کسری بستری کردیم تا مشکل غذا و ضعف جسمانی ایشان برطرف شود.

وی ادامه داد: مادرم فعلا تحت نظر است و اگر تا سه روز آینده توانایی غذاخوردن را به صورت کامل پیدا کند ایشان را به منزل منتقل می‌کنیم.

ایروانی تاکید کرد: از آنجا که ملکه رنجبر یک چهره مردمی بوده و مردم را دوست داشته و در کارهای خیر فعال بوده است دوری از مردم و کم شدن ارتباط با آن‌ها ایشان را آزار می‌دهد. مادرم از آنجا که می‌داند قادر نیست کارهایی را که می‌خواهد انجام بدهد، طبیعتا در روحیه اش اثر می‌گذارد.

فرزند ملکه رنجبر در پایان با اشاره به اینکه مادرش هیچگاه گله ای از هنرمندانی که به دیدارش نرفته اند نداشته است، گفت: ایشان انتظار ندارد افراد خارج از چارچوب روال زندگی خود برایش وقت بگذارند چرا که می داند همه گرفتار و سرگرم زندگی و مسایل خود هستند و اگر دیداری از او به عمل نمی‌آورند اما به یادش هستند. دوستان در سازمان بازنشستگان شهرداری و وزارت ارشاد جویای حال مادر هستند و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است