برنامه ویژه «لیان» در کنسرت پیش‌رو/ سری به موسیقی لرستان می‌زنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۸
محسن شریفیان به صبا گفت:

برنامه ویژه «لیان» در کنسرت پیش‌رو/ سری به موسیقی لرستان می‌زنیم

گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان 30 دی ماه در تالار وحدت به صحنه می رود.

محسن شریفیان خواننده، نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «لیان» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: گروه «لیان» ۳۰ دی ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می رود البته این کنسرت قرار بود آبان ماه برگزار شود که بنا به دلایلی کنسل شد و تصمیم گرفتیم دی ماه به صحنه رویم.

این نوازنده نی جفتی با اشاره به اینکه گروه «لیان» رکورددار اجرای موسیقی نواحی در تالار وحدت است، بیان کرد: در این کنسرت قطعات محلی و موسیقی نواحی برای مخاطبان اجرا می شود ولی نگاه ما به سمت موسیقی عامیانه در موسیقی نواحی ایران است.

آهنگساز موسیقی فیلم «روزی مثل هر روز» تاکید کرد: همچنین مانند همیشه در این کنسرت برای مخاطبان برنامه ای ویژه در نظر گرفته ایم و بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی از موسیقی لرستان اختصاص دارد.

آهنگساز موسیقی فیلم «تیک آف» درباره سازهایی که در این کنسرت استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در این کنسرت از همان ترکیب سازهای کنسرت های قبلی استفاده می کنیم مثلا از سازهای عود، دمام، ضرب، کاخون، تمپو، کوبا، نی و… استفاده می شود.

وی در پایان گفت: حسین کاوه خو، محمود بربک نیا، حمید اکبری، توفیق مقدم، حمید سلیمیان، فرزاد خسروی و…از اعضا و نوازندگان گروه لیان هستند همچنین آکا صفوی و اکولو فرامرزی به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارند.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است