نقشم در «ملکاوان» پرتنش و جذاب است/ مردم قصه جنایی دوست دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
نازنین فراهانی در گفتگو با صبا:

نقشم در «ملکاوان» پرتنش و جذاب است/ مردم قصه جنایی دوست دارند

بازیگر «ملکاوان» درباره ایفای نقش در این سریال و ژانر متفاوت آن می‌گوید.

نازنین فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره ایفای نقش خود در سریال «ملکاوان» که هر شب از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود، بیان کرد: اینکه چرا این نقش را بازی کردم، به دلیل فیلمنامه خوب و نقش پیچیده «مهسا» بود. «ملکاوان» قصه متفاوتی دارد و این تازگی برایم بسیار جذاب بوده است.

وی ادامه داد: «مهسا» شخصیتی چند لایه دارد و پیدا کردن این لایه‌ها هم سخت و هم لذت‌بخش بود. هر چه قصه پیش می رود، این کاراکتر نیز با مسایل بیشتری رو به رو می‌شود و در این برخوردهاست که ما با لایه های روانی این شخصیت بیشتر آشنا می‌شویم. «مهسا» نقش پرتنش اما جذاب برای هر بازیگری است که علاقه‌مند به تجربه چنین نقش‌‌هایی است.

فراهانی در پاسخ به این پرسش که آیا سریال «ملکاوان» با توجه به اینکه ژانری جنایی-معمایی دارد و در تلویزیون کمتر کار شده است دیده خواهد شد، ذکر کرد: از آن جایی که «ملکاوان» قصه جذابی دارد، تماشاگر آن را دنبال می‌کند مگر اینکه مخاطب تلویزیون این ژانر را دوست نداشته باشد، اما می‌دانم که این ژانر همیشه و در همه جای دنیا پرمخاطب بوده است.

این بازیگر از تعامل و ارتباط میان بازیگران سریال «ملکاوان» نیز اینگونه گفت: قبل تر با برخی از بازیگران این سریال همبازی بوده‌ام. بازیگری بده بستان است و در سریال «ملکاوان» ما این تعامل را همه با هم داشتیم به همین دلیل فکر می‌کنم در این مورد اتفاق درستی افتاده است.

وی درباره بازخورد مخاطبان این سریال توضیح داد: تاکنون کسانی که من می‌شناسم و «ملکاوان» را تماشا کرده‌اند از آن راضی بوده اند و دوستش داشته‌اند. فکر می‌کنم وقتی قصه درست باشد، به ویژه در این ژانر مخاطب را درگیر می‌کند همچنین که «ملکاوان» نیز قصه خوبی دارد و به عقیده من خوب ساخته شده است. درباره این موضوع من نباید بگویم اما به هرحال نتیجه کار را که می‌بینیم به نظرم اتفاق درستی افتاده است.

فراهانی در پایان درباره کارهای جدید خود تصریح کرد: این موضوع که چه کارهایی نشده و یا من به دلیل شرایطی آنها را قبول نکرده‌ام دیگر بحث دیروز است. یک فیلمنامه سینمایی را به تازگی خوانده‌ام که امیدوارم شرایط مهیا شود و در آن حضور پیدا کنم اما در حال حاضر مشغول نوشتن هستم.

«ملکاوان» سریالی تولید شده از شبکه آی‌فیلم به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور است. سمیه تاجیک فیلمنامه این سریال را نگاشته است و از بازیگران آن می توان به ‌نازنین فراهانی، رضا مولایی، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، صفا آقاجانی، معصومه آقاجانی، علی سلیمانی، پانته‌آ سیروس، غزال نظر و با حضور کمند امیرسلیمانی، سعید امیر سلیمانی، جلال فاطمی،داریوش فرهنگ و امین زندگانی اشاره کرد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است