جشنواره موسیقی امیر جاهد فراخوان داد/ رقابت در سه بخش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵

جشنواره موسیقی امیر جاهد فراخوان داد/ رقابت در سه بخش

فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد در سه بخش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک و پژوهش در زمینه موسیقی شهری منتشر شد.

به منظور حفظ و ارتقای فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفکر، فرهنگ و هنر ملی ایران با نگاه به موسیقی ویژه شهر و ضرورت کشف استعدادهای درخشان و حمایت از نسل جوان که از سرمایه های ارزشمند کشور بشمار می آیند؛ خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد بر اساس وظایف و رسالت خود جشنواره موسیقی امیرجاهد را هر ساله برگزار می‌کند.

در این جشنواره که شامل سه بخش موسیقی ایرانی (دونوازی، گروه نوازی و آواز)، موسیقی کلاسیک (دونوازی، گروه نوازی و آواز) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه های موسیقی با توجه به رده سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مطالعه فراخوان و آیین‌نامه جشنواره، فرم ثبت نام را از طریق سایت خانه موسیقی ایران (www.iranhmusic.ir) و سایت خانه موزه استاد امیرجاهد (www.moeenjahed.ir) دریافت و تکمیل و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود و اولویت با افراد و گروه هایی است که زودتر برای ثبت نام اقدام کرده اند.

اجرای صحنه ای این جشنواره تیرماه ۱۳۹۹ و مراسم اختتامیه آن در مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد به همت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است