افتتاح پردیس «بهمن» تهران همزمان با جشنواره ملی فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۸
با تکمیل نخستین طرح توسعه سینماهای حوزه هنری؛

افتتاح پردیس «بهمن» تهران همزمان با جشنواره ملی فیلم فجر

با تکمیل نخستین پروژه طرح توسعه سینماهای حوزه هنری، پردیس «بهمن» تهران همزمان با آغاز سی‌و‌هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، پروژه توسعه و تبدیل سینما «بهمن» تهران به پردیس چهار سالنه پس از چهار ماه تلاش در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

بازسازی این سینما از ابتدای مهر ۹۸ توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در قالب طرح بزرگ توسعه و ساخت سینما در سراسر کشور آغاز شد و اکنون آماده بهره‌برداری رسمی همزمان با سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر است.

«بهمن سبز» در این طرح ضمن بازسازی کامل سالن ۲ و تبدیل آن به سالنی کاملا مجهز و مدرن، دو سالن اختصاصی و جدید به مجموع سالن‌های این سینما افزود تا پردیس «بهمن» تهران با داشتن چهار سالن سینمایی باکیفیت و جمعا ۱۰۵۰ صندلی در جمع پردیس‌های چهارسالنه قرار گیرد.

این سینما که مرکزیت آن در شهر طی سال‌ها آن را به سینمایی در دسترس دانشجویان و سینما دوستان تبدیل کرد، از روز دوشنبه ۳۰ دی همزمان با شروع پیش فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر به عنوان سینمای مردمی این رویداد در دسترس مخاطبان خواهد بود.

سازمان سینمایی حوزه هنری، موسسه فرهنگی تبلیغاتی «بهمن سبز» و موسسه سینما شهر در این پروژه همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است