«کرم ابریشم» به دلیل نبود امکانات متوقف مانده است/ ایفای نقش در «قابان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۰
فرید ادهمی در گفتگو با صبا:

«کرم ابریشم» به دلیل نبود امکانات متوقف مانده است/ ایفای نقش در «قابان»

فرید ادهمی از حضور خود در فیلم های «کرم ابریشم» و «گابان» گفت.

فرید ادهمی بازیگر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فعالیت هایش در سینما گفت: فیلم «کرم ابریشم» به کارگردانی سید مهدی موسوی از سال ۱۳۹۴ در کاشان ساخته شد که به دلیل نبود امکانات و بودجه در مرحله صداگذاری، نور و تدوین مانده است، حتی می خواستیم این فیلم را به جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم ولی موفق نشدیم.

این بازیگر افزود: فیلم «کرم ابریشم» موضوعی عرفانی و مفهومی دارد و درباره انسانی است که در جنگ با خودش است و وقایع را مرور می کند.

بازیگر فیلم «زغال» تاکید کرد: فیلم «کرم ابریشم» فقط دو بازیگر دارد که من به عنوان بازیگر اصلی در این فیلم با سید مهدی موسوی همکاری می کنم.

وی در بخش دیگر صحبت هایش با اشاره به اینکه در فیلم «قابان» با سجاد ثقفی راد همکاری کرده است، خاطرنشان کرد: «قابان» یک فیلم ترکی است که در تبریز ساخته شده و در این فیلم نقش اصلی به عهده من بوده است.

ادهمی بازیگران فیلم «قابان» را اینگونه معرفی کرد: در این فیلم هادی افتخارزاده، ناصر هاشمی، محدث حیرت و … به عنوان بازیگر حضور دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه فیلم «قابان» در مراحل نهایی تولید قرار دارد، گفت: این فیلم درباره دختر و پسر جوانی است که با وجود مخالفت های پدر دختر ازدواج می کنند و صاحب بچه می شوند که بعد از آن دچار مشکلاتی می شود و پسر دچار فراموشی می شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است