نباید مردم را از دیدن «قصه دختران فروغ» محروم کرد/ موافقت با داوری فیلم در فجر ۳۸ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
خاطره حناچی در گفتگو با صبا:

نباید مردم را از دیدن «قصه دختران فروغ» محروم کرد/ موافقت با داوری فیلم در فجر ۳۸

خاطره حناچی، درباره حواشی پیش آمده درباره درخواست خروج مستند «قصه دختران فروغ» از جشنواره ملی فیلم فجر توضیح داد.


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، خاطره حناچی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم مستند «قصه دختران فروغ» درباره حواشی پیش آمده درباره درخواست خروج این مستند از جشنواره ملی فیلم فجر گفت: طی مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه با خبرگزاری صبا و ایرنا داشتم اعلام کردم فیلم مستند «قصه دختران فروغ» جایگزین هیچ فیلمی نشده است، زیرا این فیلم جزو ۱۰ فیلم انتخاب شده هیات انتخاب جشنواره بوده و به دلایلی از بخش مسابقه خارج شده است.

وی ادامه داد: در مصاحبه‌ام اعلام کردم از داوری شدن این فیلم انصراف می‌دهم، ولی طی جلسه‌ای که روز شنبه ۲۸ دی ماه با دبیرخانه جشنواره داشتم، متوجه شدم طبق قوانین جشنواره در صورت ارایه درخواست داوری نشدن، فیلم باید از جشنواره حذف شود، لذا چون فیلم مستند «قصه دختران فروغ» به یک مساله مهم اجتماعی در این مرز و بوم می‌پردازد و اگر به این مساله توجه ویژه نشود، در آینده بحران اجتماعی ایجاد خواهد شد، موافقت خود را با داوری فیلم «قصه دختران فروغ» اعلام می‌کنم.

حناچی بیان کرد: مخاطبان را نباید از دیدن فیلم محروم کرد و نمایش فیلم می‌تواند به رفع مشکل کاراکترهایم کمک کند. من امیدوارم این فیلم بتواند کمی به حل مشکلات دختران کشورم کمک کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است