تقدیر رئیس سازمان تبلیغات از «حوالی‌پاییز» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات از «حوالی‌پاییز»

تهیه کننده «حوالی‌پاییز» از تقدیر رئیس سازمان تبلیغات از این سریال خبر داد.

به گزارش «صبا»، سعید پروینی؛ تهیه کننده تلویزیون در پست اینستاگرام خود از تقدیر حجت ‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از  سریال «حوالی پاییز» خبر داد و نوشت:

«بعد از پخش «حوالی‌پاییز» یک دلگیری از جنس بی مرامی بر تنمان ماند. حاشیه هایی که هم از سمت رفقای گرمابه و گلستان بود و هم از سوی به قول معروف هفت پشت غریبه ها!
زیرا که تا مدت ها بعد از ‌پایان پخش، دست و پا زدن ها برای بی اثر کردن سریال ادامه داشت!
و خدا عالم است به نیت ها. با وجود ناملایمات و فراز و نشیب ها، پخش سریال حوالی پاییز هم به پایان رسید.»
وی ادامه داد: «شکوه و گلایه از جانب ما باقی نماند آن هم به لطف تقدیر بی ریا و دغدغه مند حجت الاسلام و المسلمین قمی از عوامل سریال «حوالی پاییز»، که قوت قلبی بود برای ما. ضمن تشکر و سپاس از لطف این مدیر فرهیخته، آرزوی سلامتی و پایداری از خداوند برایشان خواستارم.»
گفتنی است؛ «حوالی پاییز» ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و براساس طرحی از معصومه بیات بود که داستان حادثه منا را به تصویر کشید.
رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، آن ماری سلامه، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، مونا کرمی، کیوان ساکت‌اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان، سیامک ادیب و حمیدرضا متقی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است