اجرای آنسامبل نیواک در تالار رودکی

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، آنسامبل نیواک در تالار رودکی کنسرت برگزار می‌کند.

آنسامبل نیواک جدیدترین کنسرت خود را با رپرتواری متفاوت 3 و 4 بهمن ماه در تالار رودکی روی صحنه می‌برد.

در این آنسامبل «پیانو تریوی می بمل ماژور اپوس ۱، شماره ۱» اثر بتهوون و آثاری دیگر چون «در میان جزر و مد» از اتموسفریک آهنگساز ژاپنی تورو تاکِمیتسو  و «پیانو تریوی فا دیز مینور» از آرنو باباجانیان برگرفته از موسیقی فولکلور ارمنی اجرا می‌ شود.

در این اجرا لیلا رمضان که پروژه صد سال موسیقی ایران برای پیانو را در کارنامه خود دارد، گلریز زربخش نوازنده ویلن و ژابیز زربخش نوازنده ویلنسل را همراهی می‌کند.

در مورد این آنسامبل آمده است: آنسامبل نیواک در سال ۱۳۸۷  بنیانگذاری شد و در همان سال موفق به کسب رتبه نخست و تندیس بیست و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شد و نخستین کنسرت نیواک در تالار رودکی در اسفند ماه همان سال برگزار شد.

آنسامبل نیواک تا به حال اجراهایی در ایران و ارمنستان داشته و با نوازندگان و آهنگسازانی از ایران، ارمنستان، جمهوری چک و ایتالیا همکاری داشته و آثاری به سفارش این آنسامبل نوشته که در ایران و ارمنستان اجرا شده است.

تاکنون دو آلبوم از آنسامبل نیواک، در پاییز ۱۳۹۴ «دوئت های ویلن و ویلنسل» توسط نشر راوی و در زمستان ۱۳۹۷ «گفتاگوی» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور چاپ و منتشر شده است.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/