«۵۰ کیلو آلبالو» آماده برداشت! | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۹

«۵۰ کیلو آلبالو» آماده برداشت!

شهرام شاه‌حسینی که اکران «خانه دختر» او نامعلوم است، فیلم پنجمش را کلید می‌زند.

فیلمسینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» جدیدترین ساخته شهرام شاه‌حسینی به تهیه‌کنندگیمحمد شایسته (تهیه‌کننده «خانه دختر» فیلم قبلی شاه‌حسینی) نیمه اول شهریورمقابل دوربین می‌رود.


فیلمی که مانی حقیقی آن را نساخت
«پنجاه کیلو آلبالو» عنوان پنجمین فیلم بلند شهرام شاه‌حسینی است کهفیلمنامه آن را مانی حقیقی به نگارش درآورده و سال گذشته نیز قرار بود کهخود حقیقی آن را کارگردانی کند که این امر صورت نگرفت.                                                                               
شاه‌حسینی قصد دارد پس از حضور در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر با فیلمسینمایی «خانه دختر» که هنوز شرایط اکران پیدا نکرده این‌بار فیلم سینمایی«۵۰ کیلو آلبالو» را در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.


پگاه هست، صدیقیان نه!
محمد شایسته، تهیه‌کننده دومین فیلم شهرام شاه‌حسینی پس از «خانه دختر» بااعلام این خبر به «صبا» از جزئیات تازه این فیلم سینمایی گفت: تاکنون حضورپگاه آهنگرانی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی این فیلم قطعی شده است،اما برخلاف آنچه که طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌ها عنوان شده حضورمهرداد صدیقیان در کنار آهنگرانی هنوز قطعی نشده است.


نیمه شهریور جلوی دوربین برازنده
طی برنامه‌ریزی صورت گرفته این فیلم نیمه اول شهریور‌ماه مقابل دوربینخواهد رفت و علیرضا برازنده نیز به عنوان مدیر فیلمبرداری پشت دوربین قرارخواهد گرفت.
فیلم سینمایی «خانه دختر» آخرین ساخته شهرام شاه‌حسینی در آخرین روزهای سالگذشته موفق به دریافت پروانه نمایش شد، اما با توجه به این امر هنوز شرایطاکران این فیلم فراهم نشده است. شهرام شاه‌حسینی تاکنون فیلم‌های سینمایی«خانه دختر»، «آقای هفت‌رنگ»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «کلاغ‌پر» ‌و مجموعهتلویزیونی «همه‌چیز آنجاست» را کارگردانی کرده است.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است