«آمین» از سرگرفته شد

بهگزارش خبرنگار «صبا»، این سریال که پس از پایان تصویربرداری مراحل فنیتدوین خود را برای پخش در هفته ناجا پشت‌سر می‌گذاشت چندی پیش متوقف شد.توقفی که به گفته جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده این سریال، به دلیل مشکلاتمالی بوده است.
طبق شنیده خبرنگار «صبا»، گویا عوامل تولید این مجموعه در سکوت کامل خبریمشغول آماده‌سازی «آمین» هستند تا طبق وعده قبلی این مجموعه تلویزیونی رابرای پخش در هفته ناجا آماده کنند اما همچنان جریان بدهی سازمان به اینپروژه پابرجاست.
حال با این اوصاف همچنان تکلیف بدهی به این پروژه تلویزیونی مشخص نشده وگروه سازنده طبق وعده پیشین خود در حال‌ آماده‌سازی سریال برای پخش به سرمی‌برند.

در خلاصه داستان «آمین» به قلم زامیاد سعدوندیان آمده است: سرهنگ شیرازی،فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری،همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان‌گیری برادر سرهنگ را به شهادترسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل موادمخدر به ردی از همایون می‌رسد.همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایرانشده و ماموران علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن بههمایون تحت‌نظر می‌گیرند اما.‌.‌.
تصویربرداری این سریال پلیسی با مشارکت ناجی هنر خردادماه سال گذشته بهکارگردانی منوچهر هادی در تهران آغاز شد و در مهرماه فاز اول آن به پایانرسید و بعد از وقفه‌ای سه ماهه فاز دوم این اثر را بهرنگ توفیقی در تهران وشمال کشور مقابل دوربین برد و در‌‌ نهایت یازدهم اردیبهشت ماه امسال بهانتها رسید.
داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی،سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمدرضا داود‌نژاد، مهدیمحرابی، یوسف تیموری و مهرناز مهر آراء بازیگران اصلی این سریال بوده‌اند.کارگردان فاز نخست این مجموعه منوچهر هادی و فاز دوم بهرنگ توفیقی و نویسنده آن زامیاد سعدوندیان است.«آمین» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای در گروهمجموعه‌های نمایشی مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) تولید می‌شود.

انتهای مطلب/