امیرحسین آرمان پسر نیکی کریمی در فاز سوم «کیمیا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴

امیرحسین آرمان پسر نیکی کریمی در فاز سوم «کیمیا»

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی «جواد افشار» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفیعی» در تفلیس ادامه دارد و قرار است پخش آن از ابتدای فصل پاییز در شبکه دو سیما آغاز ‌شود.

تصویربرداریفاز سوم مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در شهر تفلیس گرجستان آغاز شده و در اینفصل بازیگران جدیدی به گروه ملحق شدند که از جمله آنها می توان به  رضافیاضی، صدرالدین حجازی، امیرحسین آرمان و گلوریا هاردی بازیگرفرانسوی‌الاصل اشاره کرد. آرمان نقش جوان اول قصه در فاز سوم را بازیمی‌کند که نقش پسر نیکی کریمی را بازی می‌کند. طبق تصمیم گیری های مدیرانشبکه دو سیما قرار است این سریال ۱۱۰ قسمتی از آغاز فصل پاییز هر شب روانهآنتن این شبکه شود.

سریال کیمیا درباره زنی به نام کیمیاست که زندگی‌اش در سه دوره روایتمی‌شود. بخش‌هایی از این سریال زندگی کیمیا در دوران دفاع مقدس را به نمایشمی‌گذارد که اتفاقات آن در جنوب کشور و در خرمشهر رخ می‌دهد. در این بخشاز سریال مقاومت مردم خرمشهر و دلاوری‌های فرماندهان جنگ روایت می‌شود. اینسریال در مرحله اول زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشانمی‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می‌پردازد و مرحله سوم، زندگی این زن دردوران معاصر را به نمایش می‌گذارد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان بهحضور حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهردادضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد،حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریباطالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسامبقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… اشاره کرد.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است