«زوال دوران کودکی» در نشستی تخصصی بررسی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰

«زوال دوران کودکی» در نشستی تخصصی بررسی می‌شود

نشست تخصصی «زوال دوران کودکی» با حضور محمود گلزاری روز دوشنبه ۳۰ دی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی «زوال دوران کودکی» روز دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

در این نشست محمود گلزاری روان‌شناس و مدرس دانشگاه به سخنرانی خواهد پ‍رداخت.

در نشست‌های‌ تخصصی علمی، فرهنگی، ادبی و هنری «فراسو» محورهایی از قبیل کودکان امروز چگونه کودکی می‌کنند، آموزش برای کودکان باید چگونه باشد، چگونه کودکی‌مان را جا گذاشتیم؟، چرا برخی بزرگسالان امروز با دریغ و حسرت به دوران کودکی‌شان می‌اندیشند و… بررسی می‌شود.

کارشناسان و مربیان کانون، اولیای تربیتی و سایر علاقه‌مندان تعلیم و تربیت در حوزه کودک و نوجوان می‌توانند تا روز ۲۹ دی ۱۳۹۸ برای حضور در این نشست ثبت‌نام کنند.

همچنین مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که امکان استفاده از نشست را به شکل حضوری ندارند، می‌توانند از طریق وب‌کنفرانس در دوره‌ها شرکت کنند.

این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است