نقش «زهرا خانم» را در «بچه مهندس ۳» ایفا می‌کنم/ از نقش منفی می‌ترسم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
شیوا خسرومهر در گفتگو با صبا:

نقش «زهرا خانم» را در «بچه مهندس ۳» ایفا می‌کنم/ از نقش منفی می‌ترسم

شیوا خسرومهر که این روزها مشغول بازی در سریال «بچه مهندس3» است، می‌گوید از ایفای نقش منفی واهمه دارد.
شیوا خسرومهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: نزدیک به سه ماه است که مشغول بازی در سریال «بچه مهندس۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی هستم. البته مدتی به دلیل آماده نبودن فیلمنامه بازی نمی‌کردم اما با آماده شدن آن به کار بازگشتم.
وی ادامه داد: کنداکتوری که از اول برای این سریال در نظر گرفته شده بود، دی و بهمن امسال بود اما به دلایلی فکر نمی‌کنم به آنتن امسال برسیم چرا که هنوز مشغول فیلمبرداری هستیم و معلوم نیست چه زمانی روی آنتن برویم.
بازیگر «بچه مهندس ۳» درباره نقش خود توضیح داد: من نقش «زهرا خانم» را در این مجموعه ایفا می کنم. فرهاد قائمیان نقش همسر و مهشید جوادی نقش دختر من را بازی می‌کنند و ما یک خانواده سه نفره را تشکیل داده‌ایم. «زهرا خانم» یک زن خانه‌دار است و به شدت مادر و همسر خوبی است و پشت همسر و فرزند خود را خالی نمی‌کند و به همین دلیل خانواده موفقی هستند.
خسرومهر افزود: نگاه خوب و مثبت نسبت به چارچوب خانواده را در این قصه می بینیم و از بیرون چفت و بست خوب و جا افتاده ای دارد. کاراکتر «زهرا خانم» کاراکتری دوست داشتنی است و البته دست به خیر هم دارد و به اصطلاح یک آچار فرانسه خوبی برای خانواده و محله است.
وی درباره همکاری خود با علی غفاری کارگردان این سریال مطرح کرد: «بچه مهندس ۳» اولین همکاری من با علی غفاری است. ایشان به شدت فردی ریز بین، دقیق و حساس است. علی غفاری کارگردانی است که بسیار روی قصه تسلط دارد و اگر فیلمنامه مشکلی داشته باشد سریع و همان سر صحنه اصلاح می کند. او می داند که چه می خواهد و دکوپاژ شده سر صحنه حاضر می‌شود. با وجود آن که این سریال اولین همکاری من با علی غفاری است اما امیدوارم دوباره با ایشان در پروژه‌های بعدی همکاری کنم.
بازیگر «مرضیه» در پاسخ به این پرسش که چرا یک بازیگر در سال هایی پرکار و در سال هایی کم کار است، بیان کرد: یکی از دلایل این موضوع این است که اگر من به عنوان مثال سر یک کار تئاتر باشم و یک سریال به من پیشنهاد شود چون مشغول بازی در تئاتر هستم کار تصویر را از دست می‌دهم. برخی مواقع دستیاران زمان را هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌کنند و من به هر دو می‌رسم اما برخی مواقع هم این اتفاق نمی‌افتد و کار تصویر را از دست می دهم. این تداخل در کارها بزرگترین فاکتور برای کم کاری و پرکاری بازیگران است.
خسرومهر افزود: از دلایل دیگر این موضوع می‌توان به این اشاره کرد که من یک کاری را انجام می‌دهم اما اصلا پخش نمی‌شود و مخاطب نمی‌بیند. عوامل زیادی برای دیدن شدن کار یک بازیگر وجود دارد و دیده نشدن بازیگران به کنداکتوری که سازمان برای پخش فیلم و سریال می‌دهد نیز بستگی دارد.
وی در پاسخ به این پرسش که برای انتخاب یک نقش چه فاکتورهایی را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: زمانی که به یک کار دعوت می‌شوم و فیلمنامه را می‌خوانم، خود را در آن نقش می‌بینم و ما به ازا می‌گذارم. اینکه بتوانم با نقش ارتباط برقرار کنم مهم است اما فاکتور پارتنر و کارگردان هم برایم اهمیت دارد.
بازیگر «بچه مهندس ۳» با اشاره به اینکه متاسفانه هیچ کس به او نقش منفی نمی‌دهد، عنوان کرد: همیشه نقش‌های مهربان و دوست داشتنی را به من می‌دهند و مخاطبان نیز بازی من در این نقش ها را قبول کرده و پذیرفته اند. من دوست دارم در نقش منفی ظاهر شوم چراکه بسیار جای کار دارد اما می‌ترسم. فرد معروفی نیستم اما به جرات می‌گویم بین مردم محبوبم و می‌ترسم با بازی در نقش منفی از محبوبیت من کم شود. بازی در نقش منفی ریسک است اما شاید یک روزی نقش منفی کار کردم.
خسرومهر در پایان با بیان اینکه در نمایش «یافت آباد» نیز حضور دارد، مطرح کرد: احتمالا از ۲۰ بهمن ماه با تئاتر «یافت آباد» به نویسندگی سیدمحمد مساوات و کارگردانی شهرام عبدلی روی صحنه می‌روم. این نمایش دومین همکاری من با شهرام عبدلی است. رابعه اسکویی، حسن اسدی، علی عطایی و….. از بازیگران این نمایش هستند و در حال حاضر مشغول تمرین هستیم و قرار است ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه برای بازبینی برویم. این نمایش یک کار خانوادگی برای جامعه الان است و قصه جالبی نیز دارد.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است