جیمز باند بعدی مطمئنا زن نیست/ مرد رنگین‌پوست هنوز شانس دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
باربارا براکلی اعلام کرد

جیمز باند بعدی مطمئنا زن نیست/ مرد رنگین‌پوست هنوز شانس دارد

تهیه کننده فیلم های «جیمز باند» تایید کرد که جیمز باند بعدی قطعا زن نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از فلیکرینگمیت، تهیه کننده فرنشایز «جیمز باند» تایید کرد که جیمز باند بعدی صد در صد یک مرد خواهد بود و به گمانه زنی ها درباره زن بودن جیمز باند پایان داد.

همانگونه که پیش از این مشخص بود «زمانی برای مردن نیست» فیلم بعدی فرنشایز «جیمز باند» آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ است این موضوع باعث شده بود گمانه زنی های زیادی درباره جانشین وی انجام بگیرد به طوری که حتی برخی جیمز باند بعدی را یک زن متصور بودند. حالا اما بارابارا براکلی یکی از تهیه کننده های فیلم های «جیمز باند» در گفتگو با ورایتی تاکید کرد جیمز باند بعدی قطعا مرد است.

او در این باره گفت: او هر رنگی می تواند داشته باشد اما مرد است، من گمان می کنم ما می بایست کاراکترهای جدیدی-شخصیت های قدرتمند- برای زنان خلق کنیم من خودم علاقه ای ندارم شخصیت یک مرد را به یک زن بدهم. فکر می کنم زنان بسیار جذاب تر از این هستند.

جستجوها برای بازیگر نقش جیمز باند بعدی سینما به صورت رسمی هنوز شروع نشده است.

«زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین قسمت جیمز باند با بازی دنیل کریگ، رالف فینس، نائومی هریس، رامی ملک، آنا دی آرماس و لئو سیدو قرار است ۲ آوریل ۲۰۲۰ در بریتانیا و ۸ آوریل در آمریکا اکران شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است