استیون سودربرگ نیز وارنرمدیا را به عنوان خانه خود شناخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
بعد از جی‌جی آبرامز؛

استیون سودربرگ نیز وارنرمدیا را به عنوان خانه خود شناخت

استیون سودربرگ با عقد قراردادی چند ساله با وانرمدیا متعهد به ساخت پروژه‌هایی گوناگون برای شبکه HBO و کمپانی برادران‌وانر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، استیون سودربرگ کارگردان پیشگام سینمای مستقل با امضای قراردادی، روابط خود با کمپانی وارنرمدیا، غول دنیای سرگرمی را گسترش می‌دهد.

بنا بر گزارش‌ها این قرارداد ۳ ساله است و در این مدت خالق مجموعه فیلم‌های «اوشن»، پروژه‌های جدیدی را برای شبکه HBO و سرویس آنلاین HBO Max – که به زودی راه خواهد افتاد- تولید خواهد کرد. علاوه بر این، طبق این قرارداد استودیو برادران‌وارنر قادر خواهد بود قبل از هر کمپانی دیگری به ایده‌ها و پروژه‌های سینمایی سودربرگ دسترسی پیدا کرده و در صورت تمایل آن را تهیه‌ کند.

از جزییات مالی این توافق هنوز اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود مبلغ آن قابل توجه باشد.

توافق برای گسترش همکاری میان وارنرمدیا و سودربرگ از پی توافق دیگری می‌آید که پیش از این میان دو طرف حاصل شده و طی آن سودربرگ کارگردانی فیلم کمدی بلندی با نام «بذار همه حرف بزنن» را بر عهده گرفته بود. این فیلم که مریل استریپ نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کند قرار است امسال از HBO Max پخش شود.

سودربرگ در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه ۱۵ ژانویه در این باره منتشر کرد گفت: این توافق حاصل گفتگوهای ما در پروژه‌ «بذار همه حرف بزنن» بود و ۴ عامل باعث شد به سوی آن کشیده شوم: اول اینکه من هم با شبکه HBO و هم با استودیوی برادران‌وارنر، یک تاریخچه دارم. دو اینکه تعریف من از محصول خوب، تولید خوب و فرهنگ خوب کاری با آن چه در وارنرمدیا وجود دارد، یکسان است. سوم اینکه طیف گسترده‌ پلتفرم‌ها و امکانات رسانه‌ای بالقوه این کمپانی با علایق من همسو است و چهارم اینکه می‌خواهم شاهد و عضوی از شکل دادن به چیزی در ابعاد بسیار بزرگ باشم. اوه البته مسایل مالی هم وجود دارد، پس در در حقیقت ۵ عامل وجود دارد!

قرارداد سودربرگ با وارنرمدیا یادآور تفاهم‌نامه‌ای است که این ابرکمپانی سال گذشته با جی‌جی آبرامز امضا کرد و شامل ساخت پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی برای پلتفرم‌های گوناگون این کمپانی است.

کیسی بلویز مدیر بخش برنامه‌ریزی HBO در این‌باره گفت: ما بی‌واسطه و از پس تجربه همکاری با سودربرگ در پروژه‌هایی چون فیلم «پشت چلچراغ» و سریال «نیک – The Knick» می‌دانیم که نبوغ خلاقانه او هیچ مرزی ندارد. او مبتکری خستگی‌ناپذیر است و بیش از این از ادامه همکاری با او و فراهم کردن خانه‌ای برای پروژه‌های آینده‌اش، نمی‌توانیم خوشحال و هیجانزده باشیم.

سارا آبری مدیر بخش تولیدات HBO Max نیز درباره این تفاهمنامه گفت: سودربرگ فیلمسازی پیشرو است که نه تنها داستان‌هایی منحصر به فرد و مقاومت‌ناپذیر روایت می‌کند که در بسیاری از ژانرهای سینمایی استاد است. الگوی پیش‌بینی ناپذیر و متحیر کننده او کارنامه حرفه‌ایش، گواهی بر آن است که یک فیلمساز بااستعداد چگونه می‌تواند بارها و بارها فرهنگ ما را تحت تاثیر قرار دهد. من بی‌صبرانه منتظر کار روی پروژه‌های مشترک با او و پخش آن از HBO Max هستم.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500