تازه‌ترین آثار مهدی احمدی به «هور» رسید/ دلتنگ از روزهای غمناک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
پیشنهاد آخر هفته

تازه‌ترین آثار مهدی احمدی به «هور» رسید/ دلتنگ از روزهای غمناک

مهدی احمدی هنرمند نقاش و بازیگر تازه ترین آثارش را در گالری هور به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاهی از آثار نقاشی‌ مهدی احمدی روز جمعه ۲۷ دی ماه در گالری هور به نمایش گذاشته می شود.

مهدی احمدی در بیانیه نمایشگاهش نوشته است: «من دلتنگ از روزهای غمناک و چشم انداز فردای اندوه بار، هر زمان قلم‌مویم را به دست گرفتم، یکباره کشمکش های زندگی و فاجعه هایش برایم بی زیان و بی اهمیت شدند. شاید برای همین است که عمیقاً باور دارم که چیز مهم‌تری هست به جز همین زندگی‌ای که می‌شناسیم و من به دنبال بازیافتن و شناساندن واقعیتی که نزدیکمان هست نیستم، من به دنبال نقش آن حسی‌ام که به دور از آن زندگی می کنیم؛ چیزی که می توانیم نشناخته بمیریم اما من این آخری را نمی خواهم.»

مهدی احمدی زاده ۱۶ آذر ۱۳۴۵ در تهران، نقاش و  بازیگر سینماست. او فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر است که نقاشی را از سال ۱۳۶۳ شروع کرد و اولین نمایشگاه انفرادی‌اش در سال ۱۳۷۴ برپا شد؛ و تا کنون در بیشتر از سی نمایشگاه نقاشی شرکت داشته است. او همچنین بازیگری را از سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «در کوچه‌های عشق» به کارگردانی خسرو سینایی شروع کرد.

«شب های روشن»، «ارغوان»، «عروس آتش» و «آتش سبز» از جمله شاخص ترین فیلم های سینمایی است که مهدی احمدی به عنوان بازیگر در آن حضور داشته است.

نمایشگاه نقاشی های مهدی احمدی تا سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در گالری هور برپاست و علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نقاشی ها تا نیمه بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به این گالری واقع در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است