نخستین اکران «شیرشاه» در لندن با حضور خانواده سلطنتی برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
دیروز و در مراسمی مفصل؛

نخستین اکران «شیرشاه» در لندن با حضور خانواده سلطنتی برگزار شد

اولین اکران جهانی جدیدترین لایواکشن کمپانی دیزنی یعنی «شیرشاه» در انگلستان، دیروز 14 جولای با حضور اعضای خانواده سلطنتی و دیگر ستاره‌های دنیای سینما و موسیقی، در لندن برپا شد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، نخستین اکران جهانی فیلم «شیرشاه» در لندن با حضور چهر‌ه‌های مشهوری چون شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل از خانواده سلطنتی انگلستان، روز گذشته ۱۴ جولای در سالن میدان لستر این شهر انجام پذیرفت.

از دیگر ستارگانی که در این مراسم حضور داشتند می‌توان به بیانسه صداپیشه کاراکتر «نالا» در این فیلم و همسرش جی‌زی اشاره کرد. این زوج مشهور دقایقی پس از ورود به محل مراسم با زوج جوان خانواده سلطنتی به گپ و گفت پرداختند و تولد فرزند اولشان یعنی آرچی را به آنها تبریک گفتند. گویا در این مکالمه جی‌زی با ذکر نکته‌ای درباره وظایف پدر مادری به شاهزاده هری گفته است: بهترین توصیه‌ای که می‌توان بکنم این است که همیشه مقداری زمان برای رسیدن به خودت کنار بگذار.

باب ایگر مدیرعامل دیزنی، التون جان، گای ریچی، ون دیزل و فارل ویلیامز چهره‌های پرآوازه دیگری بودند که روی فرش طلایی مراسم نخستین اکران «شیرشاه» در لندن حضور یافتند.

اکران نسخه جدید «شیرشاه» در لندن در قالب کمپینی به نام «حفظ افتخار» است. این کمپین که حمایت بنیاد خانواده سلطنتی انگلستان را نیز با خود دارد با هدف کمک به شیرهای آفریقا و برنامه‌های حفاظتی از آنان برپا شده است.

شاهزاده هری و همسرش مگان به عنوان دوشس ساسکس از شیفتگان طبیعت وحشی آفریقا هستند و بخش زیادی از تعطیلات خود را تا کنون در آن منطقه سپری کرده‌اند.

«شیرشاه» لایواکشنی موزیکال به کارگردانی جان فاورو است و بازسازی جدیدی از نسخه ۲۵ سال پیش انیمیشن کلاسیکی به همین نام به حساب می‌آید.

«شیرشاه» قرار است از سه روز دیگر یعنی ۱۸ جولای در ایالات متحده آمریکا به طور گسترده اکران شود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است