برگزاری کنسرت علیرضا طلیسچی به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۴

برگزاری کنسرت علیرضا طلیسچی به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

علیرضا طلیسچی کنسرت 26 دی‌ماه خود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران را به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شرکت نوای سپند، علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ پس از اتفاقات تلخ متعدد روزهای اخیر در ایران، تصمیم گرفته است تا به‌جای لغو کنسرت، آن را اجرا کرده و تمامی عواید این اجرا را به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کند.

تمامی بلیت‌های کنسرت ۲۶ دی‌ماه علیرضا طلیسچی به فروش رفته است و این خواننده تصمیم گرفت تا با اجرای این کنسرت، کمکی به خسارت دیدگان این مناطق کرده باشد.

طلیسچی با انتشار متنی در صفحه رسمی خود در فضای مجازی، تصمیم‌اش را اعلام کرد و نوشت: «در این روزها عزادار عده زیادی از هموطنانمان بودیم، انگار که این طوفان مصیبت‌های وارده بر پیکر ایران ما تمامی ندارند، لذا به زعم خویش بر آن شدم مسیری جدا طی نموده و تسکینی هرچند کوچک بر دل بزرگ هموطنان داغ‌دیده‌ کشورم باشم. ۲۶ دی‌ماه در تهران کنسرتی خواهم داشت… «برگزار می‌کنم!» به دلیل اینکه مسئول مستقیم ارتزاق بیش از پنجاه خانوار زحمتکش از این کنسرت، اعم از نوازنده، صدابردار، نورپرداز، تهیه‌کننده، سالن و عوامل آن، موسسات برگزارکننده و کارمندان‌شان، گریمور، پرسنل زحمتکش خدماتی و اجراییات و در نهایت هرکسی که حتی یک ریال سر سفره همسر و فرزندان خویش می‌برد، هستم این‌کار را حتما انجام خواهم داد، اما خود اعلام می‌کنم در جهت برداشتن باری هرچند کوچک از دوش مردم کشورم دستمزدی برای اجرای کنسرت  ۲۶د‌ی‌ماه دریافت نخواهم کرد و تمامی عواید خویش از این برنامه که به بهترین شکل ممکن فروخته شده را مستقیما در اختیار هموطنان آسیب دیده کشورم در«سیستان‌وبلوچستان» قرار خواهم داد بلکه ضمن ثابت کردن حُسن نیتم، هم مسیر و همراه مردمی باشم که از صمیم قلبم دوستشان دارم و سیاهپوش‌شان شدم.

به امید روزی که شاهد طلوع خوشبختی همیشگی این سرزمین باشیم. این‌ مردم سزاوار بهترین روزها هستند که قطعا خواهد آمد…»

کنسرت علیرضا طلیسچی ۲۶ دی‌ماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و عواید آن به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000