کارگردان جدید انیمیشن «شانس» معرفی شد/ کارخانه تولید شانس | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸

کارگردان جدید انیمیشن «شانس» معرفی شد/ کارخانه تولید شانس

بنا بر گزارش‌ها پگی هولمز به عنوان کارگردان جایگزین الساندرو کارلونی در پروژه «شانس» شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، پگی هولمز کارگردانی پروژه «شانس»، اولین انیمیشن تولیدی کمپانی فیلمسازی «اسکای‌دنس» را بر عهده گرفت. سرپرست بخش انیمیشن اسکای‌دنس را جان لستر، فیلمساز و انیماتور افسانه‌ای بر عهده دارد.

پگی هولمز جایگزین الساندرو کارلونی شده است که به دلیل اختلافات سلیقه‌ای از تیم تولید این فیلم کنار رفت. کارلونی پیش از این سابقه کارگردانی مشترک «پاندای کونگ فو کار ۳» را در کارنامه خود داشت و قرار بود پروژه «شانس» اولین کارگردانی مستقل او باشد.

پگی هولمز با دنیای انیمیشن بیگانه نیست و در تیم کارگردانی دو انیمیشن بلند شاخه تلویزیون خانگی کمپانی دیزنی، یعنی «دزدان پری دریایی» و «راز بال‌ها» حضور داشته و کارگردانی انیمیشن بلند «پری دریایی کوچولو: آغاز آریل(۲۰۰۸) را انجام داده است. او سال گذشته با امضای قراردادی به کمپانی اسکای‌دنس پیوست.

هولی ادواردز رییس کمپانی اسکای‌دنس در این باره گفت: پگی یک نیروی خلاقه خارق‌العاده‌ و یکی از ارزشمندترین دارایی‌ها ما در گسترش کمپانی در یک سال اخیر بوده است. ما از راهبری پروژه «شانس» توسط او بسیار خرسندیم. او دارای ترکیب کاملی از تجربه و بینش هنری برای رساندن این پروژه جذاب به پرده‌ّای نقره‌ای است.

«شانس» یک انیمیشن کمدی است که پرده از فعالیت دو کارخانه تولید خوش‌شانسی و بدشانسی و تاثیر محصولات آن‌ها بر زندگی روزمره ما برمی‌دارد. این انیمیشن تولید مشترک اسکای‌دنس و پارامونت خواهد بود.

جان لستر انیماتور، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده ۶۳ ساله آمریکایی است و در ژانویه سال گذشته به سرپرستی استودیوی انیمیشن‌سازی اسکای‌دنس منصوب شد. او سال‌ها نفر اول پیکسار بود و این استودیو را به یکی از بزرگترین و پولساز‌ترین کمپانی‌های تاریخ انیمیشن بدل کرد.

لستر همچنین کارگردانی شاهکارهایی چون «داستان اسباب‌بازی»، «داستان اسباب‌بازی ۲»، «زندگی یک حشره» و دو قسمت از مجموعه «ماشین‌ها» را برعهده داشته است.

او در سال ۲۰۱۸ و در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بدرفتاری با کارکنان زن خود، از مقامش در پیکسار که دیگر در مالکیت دیزنی بود کنار رفت.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است