«تشریح» در اکران نوروزی هنروتجربه/ مشغول نگارش فیلمنامه بلند هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۸
سیاوش شهابی به صبا گفت:

«تشریح» در اکران نوروزی هنروتجربه/ مشغول نگارش فیلمنامه بلند هستم

کارگردان فیلم کوتاه «تشریح» از اکران نوروزی این فیلم و نگارش فیلمنامه یک اثر سینمایی بلند خبر داد.

سیاوش شهابی کارگردان فیلم «تشریح» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت اکران این فیلم پس از موفقیت هایش در جشنواره های سینمایی گفت: پخش بین الملل «تشریح» همچنان ادامه دارد هرچند در سال اول پخش، فیلم را به جشنواره‌های مهم فرستادیم که حالا یا پذیرفته و در جشنواره حضور داشته و یا پذیرفته نشده است. چون پخش فیلم را خودمان انجام می‌دهیم دیگر بعد از یک سال و با توجه به اینکه به خیلی از جشنواره‌ها فیلم را فرستاده‌ایم دیگر شوق و ذوق آنچنانی برای پیگیری‌های کارهای جشنواره وجود ندارد.

کارگردان «تشریح» درباره اکران این فیلم نیز توضیح داد: مشغول آماده سازی یک بسته از فیلم های کوتاه هستیم تا «تشریح» را به همراه چهار فیلم کوتاه دیگر در اکران عید «هنروتجربه» داشته باشیم.

شهابی درباره کارهای آینده خود با اشاره به اینکه در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه بلند است، توضیح داد: البته این فیلمنامه هنوز کامل نشده است و به دلیل اینکه نیاز به تحقیقات میدانی دارد زمان بیشتری می برد. تلاش می کنم در سال آینده این فیلم بلند را کلید بزنم البته تا زمانی که دوربین روشن نشده است نمی‌توان زمان دقیقی را تعیین کرد. در این فیلمنامه فرم و اجرا هم مهم است و صرفا داستان محور نیست.

وی ادامه داد: این کار به دلیل فرم ساخت و اجرای آن شاید توجیه مالی برای تهیه کنندگان نداشته باشد به همین دلیل این پروسه برای من سخت تر خواهد بود اما اگر ساخته شود قطعا اتفاقات خوبی را به همراه خواهد داشت.

این نویسنده و کارگردان در پایان بیان کرد: ۲ فیلمنامه کوتاه هم دارم که احتمال دارد تا آخر امسال یکی از آنها را کار کنم اما چون مشغول نگارش فیلمنامه بلند هستم قطعی نیست.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است