جشنواره تئاتر اکبر رادی به تعویق افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۷
به دلیل همدردی با خانواده جانباختگان سانحه هواپیما؛

جشنواره تئاتر اکبر رادی به تعویق افتاد

جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی برای همدردی با خانواده های جان باختگان پرواز هواپیمای ایران-اوکراین و مردم زمان برگزاری این جشنواره را به تعویق انداخت.

به گزارش خبرگزاری صبا، بنیاد اکبر رادی و ستاد برگزاری دومین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی، برای همدردی با خانواده های جان باختگان پرواز هواپیمای ایران-اوکراین و مردم برگزاری این جشنواره را به تعویق انداخت و به زمان دیگری موکول کرد.

در بیانیه بنیاد اکبر رادی و ستاد برگزاری دومین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی درباره تعویق برگزاری این جشنواره آمده است:

«به نام خداوند قلم و زیبایی

اینک که در آستانه برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی هستیم با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی و هموطنان عزیز به دلیل حادثه دلخراش پرواز هواپیمای ایران- اوکراین و داغدار شدن خانواده های سرنشینان این پرواز، برای اظهار همدردی با این خانواده ها و مردم، بنیاد اکبر رادی و ستاد برگزاری دومین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی تصمیم بر آن گرفت که تا همچون گذشته در کنار مردم باشد و در سوگ خانواده های داغدیده، همراه و شریک بماند و برگزاری دومین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی را به زمانی دیگر موکول کند.

از این روی نیز این بنیاد و ستاد برگزاری دومین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی از همه شرکت کنندگان و حامیان خود پوزش می‌طلبد و امیدوار است این جشنواره با همراهی مخاطبان خود در زمان دیگری برپا شود.‌»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است