«امروز رو زندگی کن» با محوریت سبک زندگی انسان‌های موفق روی آنتن می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۴

«امروز رو زندگی کن» با محوریت سبک زندگی انسان‌های موفق روی آنتن می‌رود

برنامه «امروز رو زندگی کن» با محوریت سبک زندگی انسان‌های موفق از دوشنبه 23 دی روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «امروز رو زندگی کن» عنوان یکی از برنامه‌های تازه‌ شبکه دو سیما است که در ۲۰ قسمت تهیه شده و از دوشنبه ۲۳ دی ساعت ۱۴:۱۵ روی آنتن می‌رود.
«امروز رو زندگی کن» برنامه‌ای است انگیزشی و امیدبخش که محوریت آن به شیوه و سبک زندگی انسان‌های موفق اختصاص دارد. این برنامه تلاش می‌کند الگوهایی را معرفی کند که به رضایت‌مندی از زندگی رسیده‌ و باعث ایجاد نگاهی مثبت در زندگی خود و اطرافیان‌ شده‌اند.
ایمان شیعه تهیه کننده «امروز رو زندگی کن» درباره این برنامه بیان کرد: «امروز رو زندگی کن» به دنبال ستاره‌سازی نیست. هدف ما تصویر کردن افرادی است که امروزش‌شان از دیروزشان بهتر است. در گفت‌وگو با مهمانان از شکست‌ها و ناکامی‌های‌شان شروع می‌کنیم تا به موفقیت‌های امروزشان می‌رسیم.
وی افزود: این برنامه بخش‌های مختلفی دارد. در بخش اصلی میزبان افراد شناخته‌ شده در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و … می‌شویم که به موفقیت رسیده‌اند و یا حتی جوان‌ترهایی که در مسیر موفقیت قرار دارند.
تهیه کننده «امروز رو زندگی کن» با اشاره به بخش دوم برنامه که «حال خوب» نام دارد؛ عنوان کرد: این بخش به نکات انگیزشی و امیدبخش زندگی افراد کمتر شناخته‌ شده اختصاص دارد. در این مستندها بخش‌هایی از زندگی افرادی تصویر می‌شود که توانسته‌اند با انجام کارهایی ویژه هم حال خودشان را خوب کنند و هم حال اطرافیان‌شان را. بنابراین انسان‌های موفق خیلی افراد دور از دسترسی نیستند.
شیعی در پایان درباره بخش نمایشی طنز این برنامه نیز گفت: بخش نمایشی «امروز رو زندگی کن» موضوعات مختلفی دارد که در این سری با نگاهی طنز به فضای مجازی می‌پردازیم. کارشناسی‌های غیر اصولی در این محیط، تلاش برای گرفتن لایک و کامنت و … به شیوه‌ای طنز در این بخش مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
«امروز رو زندگی کن» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی ایمان شیعه و زهره غلامی و اجرای محمد نیک‌بین است که روزهای زوج ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعت ۲:۳۰ خواهد بود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است