«برکه ها» ترکیب بندی فوق العاده ای دارد/ حمایت از استعدادهای جوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
لیلی گلستان در گفتگو با صبا:

«برکه ها» ترکیب بندی فوق العاده ای دارد/ حمایت از استعدادهای جوان

لیلی گلستان می گوید نمایشگاه «برکه ها» ترکیب بندی فوق العاده ای دارد و مخاطب در این نمایشگاه از لحاظ زیبایی شناسی اثر زیبا می بیند که این موضوع خیلی مهم و ضروری است.

لیلی گلستان مدیر گالری گلستان در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره نمایشگاه عکس مهدی شادی زاده با عنوان «برکه ها» که در این گالری برپا است، گفت: ما در گالری گلستان خیلی کم نمایشگاه عکس برگزار می کنیم ولی نمایشگاه «برکه ها» شامل عکس های خیلی خاص است. سه سال پیش زمانی که من سی دی عکس ها را دیدم خیلی غافلگیر شدم و واقعا این مجموعه را دوست دارم.

مدیر گالری گلستان افزود: من اصلا مهدی شادی زاده را نمی شناختم و نمی دانستم که مستندساز است در نتیجه بدون آگاهی از پیشینه کاری وی تصمیم گرفتم این نمایشگاه را برگزار کنم زیرا عکس ها حرف های زیادی برای گفتن دارد و به نظر من باید دیده شوند.

این مترجم با اشاره به اینکه از سه سال پیش زمان برگزاری نمایشگاه «برکه ها» مشخص شده بود، بیان کرد: ایده مجموعه عکس های «برکه ها» جدید نیست ولی از نظر سلیقه عکاس، رنگ و انتخاب طبیعت زیبا بی نظیر است. به نظر من نقطه قوت این عکس ها رنگ و کمپوزیسیون آن است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه عکس «برکه ها» ترکیب بندی فوق العاده ای دارد، خاطرنشان کرد: مخاطب از لحاظ زیبایی شناسی، آثار زیبا در این نمایشگاه می بیند که این موضوع خیلی مهم است. زیبایی شناسی برای من در اولویت است به همین دلیل تا زمانی که کار به صورت کامل تایید نشده باشد هیچ وقت درباره آن نظر نمی دهم و وقتی برای برگزاری نمایشگاه تعیین نمی کنم.

این هنرمند در پایان گفت: تنها هدف من کشف جوانان بااستعداد است و برایم لذت بخش است از آن ها حمایت کنم.

نمایشگاه عکس «برکه ها» جمعه ۲۰ دی ماه در گالری گلستان افتتاح شده و به مدت یک هفته برپاست.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است