رونمایی از دو عنوان کتاب جدید برای کودکان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶

رونمایی از دو عنوان کتاب جدید برای کودکان

جای خوب، یک خواب خوب!» و «خانه‌ها» از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های مرغک» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب‌های «یک جای خوب، یک خواب خوب!» و «خانه‌ها» از مجموعه «قصه‌های مرغک» با حضور نویسندگان و تصویرگران این کتاب‌ها، سمانه قاسمی و طراوت جلالی‌فراهانی روز دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ در فروشگاه محصولات فرهنگی هنری «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرک قدس تهران رونمایی می‌شود.

«یک جای خوب، یک خواب خوب!» با نویسندگی و تصویرگری سمانه قاسمی، چهل‌ویکمین کتاب از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های مرغک» است. این کتاب قصه موشی را روایت می‌کند که به دنبال جای مناسبی برای خوابیدن می‌گردد.

«خانه‌ها» با نویسندگی و تصویرگری طراوت جلالی‌فراهانی، چهل‌وسومین کتاب از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های مرغک» است و همانطور که نویسنده و تصویرگرش در ابتدای کتاب توضیح داده است، داستانی بدون متن دارد با تصاویر متفاوتی از چند خانه که با حضور یک گربه زرد درِ همه‌ خانه‌ها بهم متصل می‌شوند.

قصه‌های مرغک مجموعه‌ای از کتاب‌هاست که بازی، سرگرمی، و تصویر را با متن همراه می‌کند تا به بالا رفتن توانایی‌های متنوع کودکان کمک کند و این که دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس‌ کنند و بشناسند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجوگر بار بیایند. ذهن‌شان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.

هر دو کتاب «یک جای خوب، یک خواب خوب!» و «خانه‌ها» مناسب کودکان بالای ۴ سال هستند.

مراسم رونمایی با حضور مسئولان کانون ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ در فروشگاه محصولات فرهنگی هنری «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی بلوار فرحزادی، روبه‌روی بیمارستان آتیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است