«سینما خر» و «دیاپازون» در صف اکران هستند/ مهاجرت با «تاکسیران» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۲
بابک نوری در گفتگو با صبا:

«سینما خر» و «دیاپازون» در صف اکران هستند/ مهاجرت با «تاکسیران»

بابک نوری سه فیلم «سینما خر»، «دیاپازون» و «تاکسیران» را آماده اکران دارد.

بابک نوری بازیگر، کارگردان سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: فیلم «سینما خر» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد که پخش‌کننده جهانی این فیلم موسسه بین‌المللى هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخى است.

بازیگر فیلم «دلاوران» اضافه کرد: «سینما خر» روایت طنزگونه از پشت صحنه تولید یک فیلم سینمایی است و پوریا شکیبایی، سحر صباغ سرشت، حسن رضایی، محسن دلیخون، احمد یاوری، شهریار حیدری، بهناز توسلی ‌و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. من هم در این فیلم به عنوان بازیگر حضور داشتم و بازی در این فیلم برایم متفاوت بود.

نوری درباره حضور در فیلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری نیز گفت: این فیلم ;i تاکنون برگزیده بسیاری از جشنواره های بین المللی از جمله بوسان کره جنوبی، پونا و کلکته هندوستان، بلک مووی سویس ، توفی فست لهستان و… بوده است، به زودی اکران می شود.

وی درباره بازیگران فیلم «دیاپازون» خاطرنشان کرد: من در این فیلم با ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، مهدی حسینی‌نیا، حسین تهرانی، ایلیا کیوان و معصومه رحمانی هم بازی بودم.

این بازیگر تئاتر در پایان گفت: فیلم سینمایی «تاکسیران» به کارگردانی افشین عامریان و تهیه کنندگی پویا پورمعانی و نویسندگی پروانه زاهدی باران آماده نمایش شده است که این فیلم داستان زن هنرمندی به نام مهگل است که قصد مهاجرت دارد اما موانع غیرمنتظره ای سر راهش قرار می گیرد.

شهرزاد عبدالمجید، بابک نوری، فرشته آلوسی، امیرآقامیرزاده، بهرام زاهدی، هوشنگ هدایتی، گلبرگ تهرانزاد، فرشته محمدی، مسعودنقشه چی، فریبا ترکاشوند، علی برازنده طهرانی، مجیدستایش، پروانه اسدی امیرعلی موسوی و عباس محبوب بازیگران فیلم «تاکسیران» هستند.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است