فقدان‌های عاطفی و عقلانی زنان به روایت نمایشگاه «نیمه گمشده» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰

فقدان‌های عاطفی و عقلانی زنان به روایت نمایشگاه «نیمه گمشده»

جدیدترین نمایشگاه آثار نقاشی فهیمه بقایی با عنوان «نیمه گمشده» از 19 دی در گالری کاما برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی گالری کاما، نمایشگاه آثار نقاشی فهیمه بقایی با عنوان «نیمه گمشده» از روز ۱۹ دی ماه در گالری کاما برپاست.

در این نمایشگاه ۱۱ اثر نقاشی از فهیمه بقایی که با تکنیک اکرلیک روی بوم خلق شده‌اند به نمایش در می‌آید و موضوع آثار مجموعه «نیمه گمشده» زنانی هستند که هر یک به گونه‌ای از فقدان‌های عاطفی و عقلانی در زندگی خویش رنج می‌برند و به دنبال فردی هستند که شخصیت نیمه گمشده با آنان پیوندی برای تکامل بخشیدن هر دو فرد اعمال کند.

فهیمه بقایی متولد سال ۱۳۵۸ و دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده‌ هنر و معماری تهران مرکز و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و مولف کتب «فلسفه و هنر» و عضو انجمن نقاشان ایران و همچنین عضو انجمن نقاشان بین‌المللی یونسکو و عضو هنرمندان وزارت ارشاد اسلامی است و تاکنون سه نمایشگاه نقاشی انفرادی و حضور در بیش از سی نمایشگاه گروهی نقاشی را در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه «نیمه گمشده» از ۱۹ تا ۲۴ دی ماه در گالری کاما برپا می‌شود، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسدران، گلستان دهم، پلاک ۴۴، طبقه دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است