کارگردان قسمت دوم «دکتر استرنج» از کار کنار کشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۸
در توافقی مشترک با مارول؛

کارگردان قسمت دوم «دکتر استرنج» از کار کنار کشید

بر اساس اعلام کمپانی مارول، اسکات دریکسون از کارگردانی پروژه قسمت دوم فیلم موفق «دکتر استرنج» کنار خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، اسکات دریکسون از کارگردانی قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی «دکتر استرنج» انصراف داد.

بر اساس خبری که مارول منتشر کرده، دلیل این جدایی «اختلافات سلیقه‌ای و خلاقانه» دریکسون و کمپانی بوده است. مارول در بیانیه خود ادامه داده است که این کمپانی قدردان زحمات و مشارکت‌های این کارگردان در دنیای سینمایی مارول باقی خواهد ماند.

دریکسون نیز در توضیحی این جدایی را یک تصمیم مشترک خواند. او کارگردانی قسمت نخست «دکتر استرنج» در سال ۲۰۱۶ را بر عهده داشت. او در توئیت خود در این باره گفت: من و مارول توافق کردیم تا راه خود در پروژه «دکتر استرنج ۲» را به خاطر اختلافات خلاقانه‌ای که وجود داشت، از یکدیگر جدا کنیم. من قدردان این همکاری هستم و همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این فیلم فعالیت خواهم کرد.

فیلم‌برداری این اثر که هم اینک «دکتر استرنج: در جهان چندگانه دیوانگی» نام گرفته، قرار است از ماه می سال جاری میلادی آغاز شود.

قسمت نخست فیلم اکشن و ابرقهرمانی «دکتر استرنج» با بازی بندیکت کامبربچ در نقش استرنج در سال ۲۰۱۶ اکران شد و با فروشی ۶۸۰ میلیون دلاری به یک موفقیت تجاری تمام عیار دست یافت. داستان فیلم درباره جراح مغز و اعصاب ماهر و مغروری به نام استیون استرنج است که در یک سانحه رانندگی عصب دستانش از بین می‌رود. او پس از ناامیدی از درمان به شیوه‌های مرسوم به مکانی عجیب به نام کامارتاج سفر می‌کند و در آنجا با جادوگری به نام موردو آشنا می‌شود؛ ملاقاتی که باعث می‌شود او رفته رفته به علوم خفیه مسلط شود.

اکران قسمت دوم «دکتر استرنج» برای ۷ می ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است