«بیگانه‌ای با من است» از نیمه گذشت/ تعویق سفر به شیراز و بوشهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
با رونمایی از تصاویر؛

«بیگانه‌ای با من است» از نیمه گذشت/ تعویق سفر به شیراز و بوشهر

تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی به 60 درصد رسید.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، تصویربرداری سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید این روزها در خیابان پونک ادامه دارد.
گروه سازنده قرار است طی روزهای آینده برای ضبط سکانس هایی به زندان غرب بروند.
عوامل این سریال قصد داشتند برای تصویربرداری بخش هایی از این مجموعه تا پیش از پایان سال به دلیل آب و هوای مساعد شهرهای شیراز و بوشهر به این شهرها سفر کنند اما به دلیل وضعیت نامناسب پرداختی ها از سوی سازمان این سفر به تعویق افتاده است.
تاکنون حدود ۶۰ درصد از این مجموعه تلویزیونی که در ۳۰ قسمت برای شبکه دو سیما تولید می شود، تصویربرداری شده است و پیش بینی می شود تا اواخر اردیبهشت سال ۹۹ تصویربرداری به پایان برسد.
همچنین مراحل فنی از جمله تدوین توسط احسان جعفری همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.
قصه «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.
شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.
عکس ها از فرزاد اسدیان است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است