مستند «سُس، رنگ، تفنگ» به نمایش درمی‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳

مستند «سُس، رنگ، تفنگ» به نمایش درمی‌آید

مستند «سُس، رنگ، تفنگ» به کارگردانی محمد معیری پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی «سُس، رنگ، تفنگ»، مستند «سُس، رنگ، تفنگ» که متشکل از سه قسمت اصلی و بر پایه‌های مفاهیم روانکاوانه روایت‌گر غلظت زندگی است، ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

افراد و لوکیشن‌ها در این مستند عبارتند از: قسمت اول سس و سرآشپز کافه رستوران لئون که دستور تهیه سس مخصوص را آموزش می‌دهد، قسمت دوم رنگ و یکی از شرکای کارخانه رنگ‌سازی بردیا در شهر اشتهارد که نحوه تولید رنگ را بیان می‌کند و قسمت سوم فروشگاه اسلحه‌فروشی عقاب در خیابان فردوسی و مدیر فروشگاه که اطلاعات و خاطراتی درباره تفنگ‌های شکاری موجود در فروشگاه را اعلام می‌کند.

طرح اولیه این مستند از علی اشکان‌نژاد بوده است.

سایر عوامل گروه که کارگردان را در این مستند یاری می‌کنند، عبارتند از: تدوین نسیم تیمورپور و امیرحسین زمزم، تصویر امیرحسین زمزم و زهرا عبدی، صداگذاری سپهر بحرایی، طراح صحنه و لباس فریبا مهبد، مشاور تولید علی اشکان نژاد، طراح پوستر سمیرا ابطحی و مدیر روابط عمومی امیر پارسائیان مهر.

محمد معیری کارگردان این اثر معتقد است که با بستر هنر می‌توان مفاهیم پیچیده فلسفی و روانشناسی را به ساده‌ترین زبان برای مخاطب عام روایت کرد، به همین دلیل همواره سعی دارد تا با گونه‌های مختلف هنری، روایتگر اینگونه مفاهیم باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است