«گواهی امضا» در حال تدوین است/ تولید «خانواده شریف» با خارجی‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۰
شهرام اسدزاده در گفتگو با صبا:

«گواهی امضا» در حال تدوین است/ تولید «خانواده شریف» با خارجی‌ها

کارگردان «گواهی امضا» از پایان مراحل فنی این فیلم تا ماه آینده و ساخت فیلم جدیدش که محصولی مشترک است خبر داد.

شهرام اسدزاده کارگردان «گواهی امضا» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره روند تولید این فیلم عنوان کرد: در حال حاضر آخرین مراحل تدوین توسط بنیامین قچاق در حال سپری شدن است و پس از آن مرحله صداگذاری و اصلاح رنگ انجام و فیلم برای دریافت پروانه نمایش آماده می شود.

وی ادامه داد: تا یک ماه آینده مراحل فنی فیلم به پایان می رسد و آماده دریافت پروانه نمایش می شود.

این کارگردان سینما درباره برنامه ریزی اکران فیلم اذعان کرد: هنوز برنامه ای برای اکران فیلم نداریم. اگر در این مسیر جشنواره ای فیلم ما را انتخاب کرد که بسیار خوب است و اگر هم نپذیرفت که آن را برای اکران عمومی آماده می کنیم، ولی در نهایت می دانم که فیلم مخاطب خودش را خواهد داشت.

اسدزاده درباره دلیل انتخاب سوژه این فیلم سینمایی عنوان کرد: در حوزه فیلم های طنز و کمدی افراد هنرمندی داریم ولی هر چیزی فصلی دارد و مردم دوست دارند پس از دیدن فیلم های کمدی و خندیدن، به دیدن فیلم های اجتماعی و فکر کردن هم روی بیاورند و فکر می کنم گاهی ساخت فیلم های اجتماعی برای سینما لازم است و ترجیح می دهم فعلا فیلم هایی در حوزه اجتماعی بسازم.

او افزود: نمی گویم در تولید هیچ فیلم طنزی حضور نخواهم داشت زیرا ممکن است فیلمنامه خوبی در ژانر کمدی وجود داشته باشد که بشود در آن مشارکت کرد ولی فعلا ترجیح من کار در حوزه اجتماعی است، اما به این باور هم رسیده ام که جهان همیشه در حال تغییر است و شاید من هم نظرم عوض شود و روزى یک فیلم طنز را کارگردانى کنم.

کارگردان فیلم «طاقباز» درباره آخرین فعالیت های خود اذعان کرد: فیلمنامه فیلم سینمایی «خانواده شریف» به نویسندگی و کارگردانی خودم، آخرین مراحل بازنویسی را سپری می کند.

وی در پایان گفت: این فیلم سینمایی قرار است محصول مشترک ایران و کشور دیگری با حضور عوامل ایرانی و خارجی باشد و ان شاالله در همین امسال تولید پروژه آغاز خواهد شد.

امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، نازنین صلح جو، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان، حامد طوسی، ایمان ده‌یادگاری، شهروز شهبازی، سپیده صادقی، دنا شهبازی، علی طایفه و مهنا پیراسته بازیگران فیلم «گواهی امضا» هستند.

«گواهی امضا» روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که تصادف دختر بچه پنج ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگی خودش از یک چند ضلعی تعقیب و گریز است تا گواهی برای تار و پود افکارش بدست آورد.

زهرا دمزآبادی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است