نمایشگاه‌های لغو شده گالری‌ها روز جمعه ۲۰ دی افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، همه نمایشگاه هایی که طبق زمان بندی گالری ها قرار بود روز جمعه 13 دی ماه برگزار شوند، با توجه به اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی و اعلام سه روز عزای عمومی، لغو شد و افتتاحیه این نمایشگاه ها به روز جمعه این هفته 20 دی ماه موکول شد و بنابراین بیشتر گالری ها روز جمعه 20 دی ماه میزبان نمایشگاه های هفته قبل خود خواهند بود که به برخی از این نمایشگاه ها اشاره خواهیم کرد.

گالری گلستان هفته گذشته اعلام کرده بود که میزبان نمایشگاه آثار مهدی شادی زاده است که این نمایشگاه به روز جمعه 20 دی ماه موکول شد و علاقه مندان می توانند تازه ترین آثار این هنرمند را جمعه این هفته در گالری گلستان مشاهده کنند.

گالری آرت سنتر که قرار بود هفته پیش نمایشگاه مجسمه های کیوان بیرانوند را افتتاح کند، این هفته جمعه 20 دی ماه مراسم افتتاح این نمایشگاه را برگزار خواهد کرد.

گالری ایوان نیز جمعه این هفته پذیرای نمایشگاه آثار نقاشی الدوز رباطیان است که با عنوان «ناگهانی» برگزار می شود و تا 27 دی ماه ادامه دارد. گالری شماره دو ایوان نیز در همین زمان میزبان آثار رامین شیردل با  عنوان «از بعدی دیگر» خواهد بود.

گالری «آ» هم جمعه 20 دی ماه به استقبال نمایشگاهی از آثار دلارام معروف با عنوان «رو به روم» خواهد رفت. معروف در بیانیه نمایشگاهش نوشته است: «آیا غایت هنر ممکن ساختن امور ناممکن است، و رویت امر رویت پذیر آیا نا ممکن نیست ؟ از کدام نظرگاه می توان پدیده های نامرئی شده را به تصویر کشید؟ نمایشگاه حاضر تلاشی است برای پاسخ دادن به پرسش های فوق؛ تلاشی برای دیدن پیرامون نامرئی شده،اخلاق روزمره.»

رضا بیگناه نیز جمعه این هفته نمایشگاه آثارش را در گالری مژده با عنوان «شاخه های بی قرار» افتتاح می کند.

گالری بوم نیز این هفته میزبان نمایشگاهی از آثار نقاشی خط محمد احصایی است و مجموعه ای از آثار این هنرمند که در اختیار گالری بوم است، در قالب یک نمایشگاه روی دیوار می رود.

انتهای پیام/