مایکل مور خطاب به ترامپ: جنگ را تمام کن بچه جان! | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۴

مایکل مور خطاب به ترامپ: جنگ را تمام کن بچه جان!

مایکل مور مستندساز آمریکایی برنده جایزه نخل طلای فستیوال کن، به انتقام ایران از آمریکا واکنش نشان داده و با لحنی تمسخرآمیز از ترامپ خواست به این ماجرا پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری صبا، مایکل مور مستندساز مشهور آمریکایی که به صراحت لهجه و مخالفت با سیاست‌های دولتمردان آن کشور شهره است در ۲ پست اینستاگرامی به انتقام ایران از آمریکا و حملات موشکی به پایگاه‌های آن کشور در عراق واکنش نشان داد و از ترامپ خواست به این ماجراجویی پایان دهد.

او پس از حمله بامداد امروز چهارشنبه ۱۸ دی ایران به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق، در اولین پست خود نوشت: قصاص از سوی ایران آغاز شده است. من دعا می کنم که پسران و دخترانمان در نیروهای مسلح حالشان خوب باشد. من اعتماد و انتظار دارم ایران به قول خود پایبند باشد و هیچ فرد غیرنظامی آمریکایی را نکشد. به یاد داشته باشید هر آنچه شما از ترامپ و رفقایش درباره ایران می‌شنوید مانند بقیه حرف‌هایش دروغ است. خوشبختانه امشب بسیاری افراد رسانه‌ای هم بر همین نظر هستند. ما باید مقاومت کرده و حرف بزنیم. ما نباید دروغ‌ها را تکرار کنیم.

او در ادامه این پست اینستاگرامی خود خاطرنشان کرد که ایران هرگز علیه آمریکا اقدام نظامی نکرده است، درحالی که ایالات متحده آمریکا در ادوار گوناگون تاریخ بر ضد ایران فعالیت داشته است.

مور در پست بعدی خود با انتشار عکسی از توییتر خبرنگار شبکه NBC که در آن از قول تلویزیون ایران نقل شده است که اگر آمریکا پاسخی ندهد موضوع خاتمه یافته تلقی می‌شود، نوشت: پرزیدنت ترامپ پیشنهاد را بپذیر! نیازی نیست مردانگی‌ات را ثابت کنی. تو یک مرد هستی! یک مرد بزرگ! یک مرد قوی! بسیار قدرتمند! تو بردی! جمعیتی که برای تو آمده بود از اوباما بیشتر بود! زنان تو را دوست دارند! تو غیرنژادپرست‌ترین رییس‌جمهور تاریخ هستی! جنگ را همین امشب تمام کن! آره بچه جان!

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است