هانس زیمر افسانه‌ای به پروژه «جیمز باند» پیوست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۱
بر اساس اخبار غیررسمی؛

هانس زیمر افسانه‌ای به پروژه «جیمز باند» پیوست

براساس اخبار تایید نشده، هانس زیمر آهنگساز بزرگ دنیای موسیقی فیلم به آخرین فیلم در حال تولید از مجموعه «جیمز باند» پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، بنا بر خبری غیررسمی که منابع متعددی آن را تایید کرده‌اند، به نظر می‌رسد هانس زیمر، موسیقیدان و آهنگساز پرآوازه آلمانی کار ساخت موسیقی‌های آخرین فیلم از مجموعه «جیمز باند» را برعهده گرفته است.

زیمر، آهنگساز آثاری چون «گلادیاتور» و «رمز داوینچی» است و اکنون گمان می‌رود که در حال کار روی قطعات موسیقی «زمانی برای مردن نیست»، بیست و پنجمین فیلم از مجموعه اکشن-جاسوسی جیمز باند با بازی دنییل کریگ است. او جایگزین دن رومر، آهنگساز آمریکایی شده است که پیش از این آهنگسازی این پروژه را برعهده داشت.

گفته می‌شود دلیل جدایی رومر از پروژه «جیمز باند» اختلافات خلاقانه با کمپانی انگلیسی «ایون پروداکشنز – Eon Productions»، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های جیمز باند از اولین قسمت آن یعنی «دکتر نو» در ۱۹۶۲ است.

سخنگوی ایون پروداکشنز و همچنین مقامات متروگلدوین‌مایر، دیگر کمپانی تهیه‌کننده این فیلم هنوز درباره این اخبار واکنشی نشان نداده‌اند.

کری فوکوناگا، کارگردان «زمانی برای مردن نیست»، رومر را تابستان سال گذشته به پروژه خود اضافه کرد. این دو سابقه کار مشترک در فیلم‌ «جانوران بدون کشور» (۲۰۱۵) و مینی سریال «مجنون» را با یکدیگر داشته‌اند.

هانس زیمر هم اکنون پروژه‌های دیگری چون «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»، «تاپ گان: ماوریک» و «تل‌ماسه – Dune» را برای سال ۲۰۲۰ در دست دارد و احتمالا برای آنکه بتواند موسیقی «زمانی برای مردن نیست» را به موقع به سرانجام برساند نیازمند کمک خواهد بود. فیلمی که اکران آن برای ۱۰ آپریل همین امسال برنامه‌ریزی شده است.

زیمر نیز هنوز درباره این شایعات اظهار نظری نکرده است. او که تا کنون ۱۱ بار نامزد و برای موسیقی فیلم «شیرشاه»(۱۹۹۴) برنده جایزه اسکار شده است، با آهنگسازی برای فیلم‌های اکشن بیگانه نیست. او برای ۳ فیلم از مجموعه «بتمن»، ۴ فیلم از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب»، ۲ فیلم «شرلوک هولمز» و «ماموریت غیرممکن ۲» نیز موسیقی ساخته است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است