«خدا قوت قهرمان» مراسم تشییع سردار سلیمانی را زنده پوشش می‌دهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱

«خدا قوت قهرمان» مراسم تشییع سردار سلیمانی را زنده پوشش می‌دهد

رادیو فرهنگ با برنامه «خدا قوت قهرمان» مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را بطور زنده پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، برنامه «خدا قوت قهرمان» با همکاری دو گروه جامعه و تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ از ساعت ۸:۳۰ دوشنبه ۱۶ دی ماه آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه دارد.

بخش اول این برنامه از استودیوی پخش رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود و بخش دوم آن از استودیوی سیار رادیو فرهنگ واقع در خیابان آزادی و مستقر در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدشان پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «ما ایستاده ایم» ویژه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با موضوع مرور زندگی سردار سلیمانی از کودکی تا شهادت و نگاهی به ایثارگری های این شهید در دوران دقاع مقدس تا مبارزه با تروریسم و القاعده و مقابله تا نابودی تکفیری های داعش ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ بر روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

ویژه برنامه «عشق حرف اول نام تو بود» نیز از ساعت ۱۷ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی الهه بیات و با موضوع مروری بر دلنوشته ها و اشعار اهالی شعر و ادب در سوگ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

ویژه برنامه «حماسه سردار» با موضوع شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با حضور کارشناسان سیاسی ساعت ۲۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به همت گروه تاریخ و اندیشه از رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

همچون برنامه های گذشته «حماسه سردار» در این برنامه نیز کارشناسان به موضوع انتقام سخت و چگونگی آن می پردازند.

«سردار دل‌ها» نیز برنامه ای است که به بیان خاطراتی از سردار شهید قاسم سلیمانی و بررسی شخصیت ایشان  اختصاص دارد وساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه «سردار کرار» با موضوع سخنرانی سرباز ولایت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ساعت ۲۴:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه های رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و یا موج ای ام ردیف ۵۸۵کیلوهرتز دنبال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است