تکلیف «خون شد» و «عنکبوت» هنوز مشخص نیست/ «آهنگ دو نفره» در مراحل ساخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۱
جواد نوروزبیگی در گفتگو با صبا:

تکلیف «خون شد» و «عنکبوت» هنوز مشخص نیست/ «آهنگ دو نفره» در مراحل ساخت

جواد نوروزبیگی از ساخت فیلم «آهنگ دو نفره» به کارگردانی آرزو ارزانش خبر داد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا  درباره آثاری که با تهیه کنندگی وی برای جشنواره فیلم فجر آماده شده است، گفت: تهیه‌کنندگی آثاری چون فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی را برعهده داشتم که هر سه فیلم برای جشنواره ملی فیلم فجر آماده شده است.

تهیه کننده فیلم «زهر مار» در ادامه بیان کرد: فیلم «کشتارگاه» چون جزو فیلم اولی ها بود که انتخاب شد ولی تکلیف «خون شد» و «عنکبوت» هنوز مشخص نیست و درگیر کارهای فنی این فیلم ها هستیم.

نوروزبیگی افزود: در حال حاضر اصلا به تولید فکر نمی کنم و بیش‌تر درگیر کارهای جشنواره ملی فیلم فجر هستم که به محض مشخص شدن تکلیف فیلم های «خون شد» و «عنکبوت» کارهای جدید را شروع می کنم.

تهیه کننده فیلم «جاودانگی» با اشاره به اینکه شورای ساخت با ساخت فیلمنامه «آهنگ دو نفره» موافقت کرده است، تاکید کرد: فیلمنامه «آهنگ دو نفره» یک فضای اجتماعی دارد که بخشی از آن موزیکال است. این فیلم اولین کار سینمایی آرزو ارزانش است که قبل از این مستندهای زیادی ساخته است ‌و به نظر من موفق خواهد شد.

تهیه کننده فیلم «عنکبوت» در پایان گفت: هنوز بازیگران و عوامل فیلم «آهنگ دو نفره» انتخاب نشده اند ولی به زودی ساخت این فیلم آغاز می شود و به محض مشخص شدن بازیگران  اسامی آن ها اطلاع رسانی می شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است