«درخت ابریشم بی حاصل» رونمایی می‌شود/ برگزاری اختتامیه پویش «اربعین اندوه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۳

«درخت ابریشم بی حاصل» رونمایی می‌شود/ برگزاری اختتامیه پویش «اربعین اندوه»

آیین رونمایی از کتاب «درخت ابریشم بی حاصل» اثر محمدرضا بایرامی 16 دی برگزار می­ شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، کتاب نیستان با همکاری فرهنگسرای رسانه، در صد و سی و سومین نشست زرین قلم، آیین رونمایی از کتاب «درخت ابریشم بی حاصل» اثر محمدرضا بایرامی را برگزار می­ کند.

در این نشست که دوشنبه ۱۶ دی ماه، ساعت ۱۷ برگزار می ­شود، محمدرضا بایرامی، نویسنده و قاسمعلی فراست، صادق کرمیار و رضا امیرخانی حضور خواهند داشت.

اجرای برنامه را اسماعیل باستانی و اجرای موسیقی را ولی الله نوروزی بر عهده دارند و مسعود فروتن نیز به کتابخوانی خواهد پرداخت.

در این برنامه همچنین اختتامیه پویش اربعین نیز برگزار خواهد شد.

پویش «اربعین اندوه» که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه کتاب­ های عاشورایی همزمان با اربعین آغاز به کار کرده بود، با همکاری کتاب پلاس به کار خود پایان داد.

در این پویش حدود ۱۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان، دیدگاه ­ها، احساسات و تجربه خود را از خواندن کتاب­های «پدر، عشق و پسر»، «سقای آب و ادب»، «نامیرا»،  «ماه به روایت آه»، «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند»، «ازدحام بوسه» و «فصل شیدایی لیلاها»، در قالب ۵۰۰۰ دیدگاه  به اشتراک گذاشتند.

از بین افراد مشارکت­ کننده، سوسن اسلامی­ فر از کرج، فرزاد رضاپور از مشهد، نعیمه محبی از تهران،امیرحسین حسن نژاد از قم و الهه معمری از مشهد به ترتیب رتبه اول تا پنجم را کسب کرده­ اند که در روز اختتامیه از آنها تقدیر می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است