تمجید اسکورسیزی از دنیرو/ رابرت دنیرو بزرگترین بازیگر نسل ماست | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲

تمجید اسکورسیزی از دنیرو/ رابرت دنیرو بزرگترین بازیگر نسل ماست

اسکورسیزی در جریان مراسم جوایز پالم اسپرینگز از رابرت دنیرو به عنوان بزرگترین بازیگر نسل خودش یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی در جریان مراسم اهدای جایزه تاثیر خلاقانه در امر بازیگری به رابرت دنیرو در جشنواره پالم اسپرینگز از این بازیگر بزرگ سینمای آمریکا تجلیل کرد.

اسکورسیزی در این مراسم هنگام فراخواندن دنیرو به بالای سِن از او به عنوان «بزرگترین بازیگر نسلش» یاد کرد. او همین طور ابراز امیدواری کرد که بتواند با همراهی دنیرو دهمین فیلم مشترک شان را بسازند.

او در این باره گفت: رابرت دنیرو بزرگترین بازیگر نسل خودش است (لازم به یادآوری است که این نسل شامل بازیگران بزرگی چون آل پاچینو، جک نیکلسون و داستین هافمن است)، اگر خدا بخواهد دهمین کارمان را با هم در کنار لئوناردو دی کاپریو می سازیم.

اسکورسیزی در ادامه این معرفی درباره آشنایی اش با دنیرو اظهار کرد: ما وقتی ۱۶ ساله بودیم همدیگر را ملاقات کردیم. فکر می کنم اولین ستاره سینمایی که با او کار کردم پل نیومن در «رنگ پول» (۱۹۸۶) بود چون تا پیش از آن فیلم هایم را با بهترین رفقایم می ساختم و آن فیلم ها بیشتر شبیه به فیلم های خانوادگی بودند.

رابرت دنیرو هم در این مراسم از فیلم «مرد ایرلندی» به عنوان یک بازگشت به خانه یاد کرد.

او همچنین از فیلم «مرد ایرلندی» در جدیدترین همکاری شان به عنوان یک کار رفاقتی یاد کرد.

این مراسم که به تجلیل از رابرت دنیرو اختصاص داشت، از سوی ورایتی برگزار شد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

یک نظر

  • اصلا وقتی صحبت از بهترین تمام دوران میشه فکر نکنم بجز دنیرو و بازیهای متفاوتش هم در درام و هم در کمدی و بازی عالی در پدرخوانده که شخصیت واقعی و دوگانه اون رو به مخاطب هنرمندانه نشون میده کسی دیگه ای به ذهن سینما دوستان خطور بکنه