آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب دهلی نو/ ایران با ۴۵۰ عنوان کتاب حضور دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳

آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب دهلی نو/ ایران با ۴۵۰ عنوان کتاب حضور دارد

نشر ایران با 450 عنوان کتاب در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو حضور دارد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو امروز ۱۴ دی‌ماه، فعالیت‌های خود را با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی پور، مدیرعامل خانه کتاب و محمد علی ربانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و تا ۲۲ دی‌ماه درهای آن به روی علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی باز است.

غرفه جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه، ۱۸ متر مربع است و ۴۵۰ عنوان کتاب از نشر کشورمان در آن به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، انتشارات بین‌المللی حافظ و سوره مهر نیز در غرفه ایران حضور و فعالیت دارند. این نمایشگاه که قبلا به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شد، از سال ۲۰۱۲ به صورت سالانه برگزار می‌شود. به غیر از دوره اول، سایر دوره‌ها در محل پراگاتی میدان برگزار شده است.

علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهایی شامل فرانسه، امارات، مصر، اسپانیا، انگلستان، آلمان، عربستان، چین، سریلانکا، لهستان و نپال در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه حضور دارند.

شورای ملی کتاب هند با نظارت وزارت توسعه منابع انسانی و با همکاری سازمان توسعه تجارت هند و وزارت بازرگانی این کشور مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب دهلی نو هستند.

معرفی برنامه‌های حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایرانی در بازارهای جهانی، معرفی صنعت نشر ایران و مراکز مرتبط، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دعوت از ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از جمله برنامه‌های حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه است.

نشست معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناشران مطرح از کشور هند، نشست درباره وضعیت نشر ایران  و حضور در دومین جایزه منطقه‌ای کتاب سال مربوط به مطالعات اسلامی ایران و هند از جمله برنامه‌های حضور محسن جوادی در این دوره از نمایشگاه است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000