هنرمندان عرصه کودک برای خلق آثاری درباره سردار سلیمانی دعوت شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴

هنرمندان عرصه کودک برای خلق آثاری درباره سردار سلیمانی دعوت شدند

مدیر شبکه کودک سیما از همه هنرمندان عرصه کودک و نوجوان دعوت کرد تا برای آفرینش آثار هنری مناسب کودکان درباره این شهید بزرگ اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا، در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محمد سرشار مدیر شبکه کودک سیما در متنی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است از همه هنرمندان عرصه کودک و نوجوان دعوت کرد تا برای آفرینش آثار هنری مناسب کودکان درباره این شهید بزرگوار اقدام کنند.

متن پیام بدین شرح است:

«شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دستور رییس‌جمهور آمریکا، فرصتی تاریخی برای ماست تا برای فرزندانمان، داستان زندگی این قهرمان جهانی را روایت کنیم و چهره واقعی شیطان بزرگ قاتل را به آنان بشناسانیم. هرچند تک‌تک ما در دنیای بزرگترها، از دولت جنایتکار آمریکا ابراز تنفر کرده‌ و علاقه‌مان به این شهید بزرگ را بیان کرده‌ایم اما در دنیای کوچکترها، سوالات زیادی در این باره وجود دارد.

لذا بدین‌وسیله از همه هنرمندان عرصه کودک و نوجوان اعم از نویسندگان، شاعران، آهنگسازان، خوانندگان، نقاشان، طراحان، بازیگران، مجریان، صداپیشگان و … دعوت می‌کنیم برای آفرینش آثار هنری مناسب کودکان درباره این شهید بزرگ و پرافتخار اقدام کنند و از این طریق، قدردان خدمات ایشان به انقلاب اسلامی باشند.

در این جهاد فرهنگی، شبکه کودک سیما در خدمت همه عزیزان خواهد بود و به سهم خویش در انتشار گسترده آثار هنری مناسب کودکان، تلاش خواهد کرد.

لطفا آثار هنری آفریده‌شده را به صفحات شبکه کودک در فضای مجازی یا همین صفحه ارسال کنید تا پیگیری‌های بعدی انجام شود.

امیدواریم این حرکت ملی برای معرفی قهرمان شهید قاسم سلیمانی به کودکان، مرضی خداوند متعال قرار گیرد.»

تصویر از سید مصطفی حسینی است.

انتهای پیام/

3 دیدگاه

  • " قهرمان دلها " او قهرمان دلهاستیک مرد آسمانینامش به روی لبهاستهر جا و هر مکانیاو را می شناسیمدر جنگه با دشمنانچشم بسته بر همه چیزسرداره خوبه ایراندر جنگه در فلسطیندر سوریه در شامهر جا که بود جنگیشد کار دشمن تماماو بود یک مدافعهر جا که بود ظالمپیوسته گفت با ماهر آنچه بود لازمتا تیره گشت دنیادر پیش چشم بدکارلرزید مثل یک بیدچون آمد آن ذوالفقارمانند کربلا شدپایان او یک شبسردار بی صدا رفتبا سر پیش " زینب " با شادمانی او رفتدیدار ، پیش یارانپر زد رفت از اینجاحاج قاسم مهربانجا کرده او حالادر قلب و سینه هامانگیریم انتقامشاز تک تک دشمنانیک انتقام بزرگکه هست سخت و سنگیناین آخرین کلام استپیروزی فلسطین               شاعر : اکرم خیبری
  • ای سردار عزیز.سردار پروانه هایی که هرروز بروی گل لاله های مزار شهدا مینشینند ای سردار لشکری که در دل های خود بجز بودن در کنار تو وشهادت به چیز دیگری فکر نمیکنند ای سردار ، معنی آن گل پرپر در نمازت چه بود؟آیا یکی از نشانه های سر خدا بود که به تو بگوید که شهادت نزدیک است؟ سردار پس از شهید شدن سرتو در آغوش حسین ابن علی خواهد رفت ای سردار که به خاطر محافظت از مسلمانان از تن و جان خود گذشتی تا وقتی زنده هستم و هستیم نامت را بر سر زبان ها نگه خواهیم داشت ای سرداری که ترامپ فقط با دیدن عکس تو پا به فرار میگذارد انتقامت را میگیریم