نشست «مدافعان فرهنگی حرم» برگزار می‌شود/ بررسی حضور ایران در سوریه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۸
از سوی جشنواره فیلم عمار؛

نشست «مدافعان فرهنگی حرم» برگزار می‌شود/ بررسی حضور ایران در سوریه

دوازدهمین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» با حضور مرتضی شعبانی و روح الله رفیعی در جشنواره عمار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره عمار، دوازدهمین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» با رویکرد جدید برای بررسی داشته ها، بایدها و نبایدهای روایی از بحران سوریه با حضور مرتضی شعبانی مدیر مرکز مستندسازی حقیقت و روح الله رفیعی مدیر گروه مستند روایت فتح در جشنواره عمار برگزار می‌شود.

پس از برگزاری یازده جلسه از سلسله نشست های مدافعان فرهنگی حرم که به بررسی «ظرفیت ها و چالش های فعالیت های فرهنگی در سوریه» می پرداخت همزمان با برگزاری دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دور جدیدی از این سلسله نشست برگزار می شود.

اما سوالی که در پی جلسات گذشته نیز مطرح شد روایت حضور و چرایی حضور ایران در سوریه بوده است و واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در نظر دارد در دوازدهمین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» و در دور جدید به بیان داشته ها، بایدها و نبایدهای روایی از بحران سوریه بپردازد.

در نخستین پنل در دور جدید به روایت مستندسازان و حوزه مستندسازی به حضور ایران در سوریه برای مخاطبان متنوع ملی، منطقه ای و جهانی پرداخته می شود.

دوازدهمین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در سینما فلسطین به نشانی خیابان طالقانی، نبش خیابان برادران مظفر، سینما فلسطین، لابی طبقه سوم برگزار می‌شود.

ورود برای همه علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است