تریلر فیلم ترسناک «یک مکان ساکت ۲» را تماشا کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸

تریلر فیلم ترسناک «یک مکان ساکت ۲» را تماشا کنید

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، اولین تیزر فیلم ترسناک «یک مکان ساکت 2» با طرح این پرسش که «آیا این بازماندگان ارزش نجات دارند؟» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، اولین تریلر فیلم ترسناک «یک مکان ساکت ۲» با نمایش بخش‌های از داستان قسمت نخست و ماجرای حمله هیولاهای فضایی، منتشر شد. کارگردانی این فیلم همچون قسمت نخست، برعهده جان کرازینسکی بوده و همسرش امیلی بلانت در آن نقش‌آفرینی می کند.

«یک مکان ساکت» اولین بار در سال ۲۰۱۸ اکران شد و داستان آن در آینده و درباره هیولاهایی ناشناخته است که زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچک‌ترین صدایی می‌تواند توجه آنان را به خود جلب کرده و سبب نابودی انسان‌ها شود. در این میان خانواده لی و اِوِلین آبوت با بازی جان کرازینسکی و امیلی بلانت سعی دارند با زندگی در یک سکوت مطلق از خود و فرزندانشان محافظت کنند.

نمایش «یک مکان ساکت» با واکنش‌ مثبت منتقدان و تحسین آنان از تیم بازیگری، اتمسفر، کارگردانی و طراحی صدا همراه بود. این فیلم همچنین در گیشه نیز بسیار موفق بود و با بودجه ساخت ۱۷ میلیون دلاری خود نزدیک به ۳۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

قسمت نخست «یک مکان ساکت» با مرگ لی و خروج کرازینسکی از قصه به پایان رسید اما حالا در دنباله‌ای دیگر بر این فیلم مهیج و ترسناک، داستان بازماندگان قسمت قبل و البته فلش‌بک‌های به نقطه شروع ماجرا و حمله موجودات فضایی به زمین، روایت می‌شود.

در خلاصه داستانی که پارامونت از «یک مکان ساکت ۲» منتشر کرده آمده است: به دنبال وقوع حوادث مرگبار در خانه، خانواده ابوت حالا علاوه بر تلاش برای زنده ماندن باید با دنیای وحشتناک بیرون نیز رو به رو شوند.  آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند موجوداتی که با صدا شکار می‌کنند تنها تهدید جهان بیرون نیستند.

نمایش عمومی «یک مکان ساکت ۲» برای ۲۰ مارچ سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

تیرلر را اینجا بببنید.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است