جواد افشار فیلم زندگی حضرت معصومه را می‌سازد/ بازنویسی نهایی فیلمنامه

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، تولید پروژه فاخر سینمایی حضرت معصومه علیه السلام، بعد از امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه علیه السلام و طی یک نشست خبری با حضور مجتبی امینی تهیه کننده و جواد افشار نویسنده و کارگردان، اصحاب رسانه و مسئولان تولیت آستان حضرت معصومه علیه السلام در روز چهارشنبه 11 دی ماه در شهر قم همزمان با ولادت حضرت زینب آغاز به کار خود را رسانه ای کرد.

مجتبی امینی و جواد افشار در پروژه جدید خود سراغ زندگینامه حضرت معصومه(س) رفته اند تا بخش مهمی از زندگی آن حضرت را که هجرت ایشان از مدینه به قم است، به تصویر بکشند.

مجتبی امینی در این باره گفت: پس از سال ها تحقیق و پژوهش سرانجام نگارش اولیه فیلم سینمایی حضرت معصومه (س) به پایان رسید. جواد افشار و حمید رسول پور پس از ماه ها تلاش شبانه روزی به پشتوانه تحقیقات 10 ساله خود، طرح اولیه این فیلمنامه را به پایان رسانده و فاز جدید و نهایی متن فیلمنامه توسط جواد افشار آغاز شده است.

وی در انتها درباره آغار تولید این پروژه بیان کرد: پیش بینی می شود در سال آینده پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه وارد مرحله پیش تولید این فیلم عظیم بشویم.

انتهای پیام/