بِرَند شدن در شبکه نسیم کار آسانی نیست/ «خندوانه» مشکل محل ضبط دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
محمد احسانی در گفتگو با صبا:

بِرَند شدن در شبکه نسیم کار آسانی نیست/ «خندوانه» مشکل محل ضبط دارد

مدیر شبکه نسیم اعلام کرد اگر مشکل دکور برنامه «خندوانه» حل شود این برنامه در کوتاه ترین زمان روی آنتن می رود.
محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در حاشیه نشست هم اندیشی برنامه سازان شبکه نسیم که شب گذشته ۱۰ دی ماه برگزار شد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره تولید سریال‌ در این شبکه برای جذب مخاطب عنوان کرد: ما به شکل روتین در این شبکه سریال نداریم و شاید یکی از اشکال هایمان نیز همین باشد. طرح ها و پیشنهادهایی به ما ارایه می شود و ما آنها را بررسی می کنیم و به معاونت سیما ارایه می دهیم. تا الان تولید سریال جدید جزو وظایف ما نبوده است و اگر قرارست تغییر سیاست داشته باشیم باید از سوی معاونت سیما ابلاغ شود اما ما هم مثل  دیگر شبکه ها طرح هایی در این زمینه داریم.
وی درباره برنامه «نمای رادیو» که همکاری مشترکت معاونت صدا و این شبکه است نیز مطرح کرد: این برنامه یک همکاری بین ما و برخی از شبکه های رادیویی بود که به صورت آزمایشی انجام دادیم و نیت ما این بود که در مناسبت هایی مانند ماه محرم و صفر که برنامه های کمدی و طنز نداریم به سمت تولید برنامه های جدید برویم تا بتوانیم بخشی از مخاطبان خود را در این ایام حفظ کنیم‌ مانند تولید برنامه «هزار داستان» و «هوش برتر» و «نوای عشق» و امسال نیز برنامه «نمای رادیو» نیز اضافه شد.
مدیر شبکه نسیم ادامه داد: حالا باید ارزیابی کنیم و ببینیم این برنامه تا چه حد موفق بوده است که برای سال های بعد هم این طرح را ارایه دهیم یا ندهیم. نمایش های رادیویی که بعضا متن خوانی توسط استادان رادیو است تا به الان اقدام مثبتی برای طرفین بوده چون به هرحال رادیو هم بسیار خوب کار می کند و مخاطب خود را دارد اما زمانی که به شبکه تلویزیونی می آید ممکن است یک عده که مخاطب رادیو نیستند نیز از این برنامه ها استفاده کنند.
احسانی درباره برنامه های جدید در سال ۹۹ نیز عنوان کرد: در حال حاضر روی دو یا سه طرح جدید کار می کنیم و مشغول بررسی هستیم اما چون به مرحله تولید نرسیده اسامی آن ها را اعلام نمی کنیم. در وهله اول بنای شبکه بر حفظ برندهایی بوده که مخاطب هم آن ها را دوست دارد. برند شدن در شبکه نسیم کار آسانی نیست چراکه برنامه های پربیننده در این شبکه زیاد و از سوی دیگر رقابت بین شبکه ها نیز بالا است و آن ها نیز برنامه پربیننده تولید می کنند. برای تولید برخی از برنامه های جدید باید بازه زمانی میان مدت و بلندمدت را برای آن ها در نظر بگیریم تا به برند تبدیل شوند.
وی در پایان درباره غیبت برنامه «خندوانه» در کنداکتور زمستانی این شبکه به خبرنگار صبا گفت: در حال حاضر مشکلی که برای این برنامه وجود دارد لوکیشن و محل ضبط آن است و زمانی که این مشکل حل شود در فاصله زمانی کوتاه این برنامه نیز به آنتن می رسد.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است