«اعجوبه ها» تا ۱۰۰ قسمت پخش می‌شود/ بچه ها رها نمی شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۰

«اعجوبه ها» تا ۱۰۰ قسمت پخش می‌شود/ بچه ها رها نمی شوند

سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده برنامه «اعجوبه ها» از پخش این برنامه تا 100 قسمت، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا، سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده برنامه «اعجوبه‌ ها» با اعلام خبر اینکه این مجموعه تا ۱۰۰ قسمت ادامه خواهد داشت از برنامه‌ریزی برای آینده اعجوبه‌هایی که به برنامه می‌آیند، خبر داد.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا قبل از تولید این برنامه تصور می‌کردید «اعجوبه ها» فقط با پخش ۱۲ قسمت به پرمخاطب‌ترین برنامه سیما تبدیل شود، بیان کرد: خیر. ما تمام تلاش‌مان را از روز اول کردیم تا برنامه‌ای برای مردم بسازیم. این موفقیت هم لطف خدا بود و خوشحالیم که مردم کار را دوست داشتند و برنامه را دیدند.

وی درباره ادامه مسیر «اعجوبه ها» گفت: بار سنگینی بر دوش‌مان است. وضعیت‌مان مانند هل دادن یک گوی بزرگ در مسیر سربالایی است که هر چقدر بالا می‌رویم، هل دادن این گوی سخت‌تر خواهد شد و اگر لحظه‌ای خسته شویم گوی بر می‌گردد و از روی ما رد خواهد شد. بنابراین باید هر لحظه بیشتر تلاش کنیم و خسته نشویم.

تهیه کننده «اعجوبه ها» در پاسخ به اینکه این مسابقه تا چند فصل ادامه خواهد داشت، توضیح داد: در حال حاضر برای ۱۰۰ قسمت به شبکه تعهد داده‌ایم که آن را در چند فصل تقدیم مخاطبان خواهیم کرد.

این تهیه ‌کننده در پاسخ به اینکه آیا پس از پایان مسابقه هم به فکر بچه‌هایی که در برنامه خوش می‌درخشند هستید، تاکید کرد: بله، به صورت مفصل برنامه داریم. حتی به اعجوبه‌هایی که نمی‌توانند وارد برنامه شوند هم فکر کرده‌ایم. ارتباط با آنها ادامه خواهد داشت و تا جایی که در توان‌مان هست به آینده درخشان‌شان کمک خواهیم کرد.

فصل اول «اعجوبه ها» به کارگردانی رضا مهرانفر با اجرای مهران غفوریان شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ۲۲ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ بازپخش می‌شود.

این برنامه بر اساس نظرسنجی آذرماه مرکز تحقیقات صدا و سیما به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی شناخته شده است.

انتهای پیام/