بازیگران کودک «آرزوی زیبا» انتخاب شدند/ دنیای من با بچه‌ها تقسیم شده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۵
علی قوی‌تن در گفتگو با صبا:

بازیگران کودک «آرزوی زیبا» انتخاب شدند/ دنیای من با بچه‌ها تقسیم شده است

علی قوی‌تن درباره وضعیت فعلی تازه‌ترین فیلم خود به نام «آرزوی زیبا» توضیح داد.

علی قوی‌تن نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره تازه‌ترین فیلم خود به نام «آرزوی زیبا» توضیح داد: پس از اتمام فیلم سینمایی «رویای سهراب» که ۲ سال آماده‌سازی آن به طول انجامید اکنون دوباره به میان کودکان و نوجوانان آمده‌ام و با تجربه‌ای بیش از پیش مسیر مورد علاقه خود را در پی می‌گیرم.

وی افزود: بیشتر بازیگران این فیلم که کودک و نوجوان هستند انتخاب شده‌اند و من حدود ۶۰ روز باید برای آموزش و آماده سازی این بچه‌ها زمان بگذارم و این تمرین‌ها را در لوکیشن‌های واقعی و با دوربین و شرایط داستان پیش خواهم برد. به این طریق فیلمبرداری این فیلم ۴ ماه و حتی بیشتر زمان می‌خواهد.

این کارگردان درباره تجربه کار با کودکان و نوجوانان عنوان کرد: ساخت فیلم برای کودکان و نوجوانان و به ویژه کار با آن‌ها که برای اولین بار مقابل دوربین قرار می‌گیرند و تاکنون این تجربه را نداشته‌اند سخت و طاقت فرساست و مانند فیلم‌های تجاری ساده و روتین نخواهد بود اما این نوع کار با همه سختی هایی که دارد لذت‌بخش و پر از لحظه‌های زیباست و مانند یک کلاس درس برای کسانی است که سینما را دوست دارند و دور از مرکز هستند به دلیل اینکه ما در دسترس آن‌ها قرار گرفته‌ایم.

قوی‌تن در پایان درباره وضعیت فعلی «آرزوی زیبا» گفت: در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگران دیگر این فیلم و در استان اصفهان هستیم و تا این لحظه مکان‌های دیگر فیلمبرداری به‌طور قطعی مشخص نشده‌اند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است